Jump to content
kris_bravo

Prośba o analizę logów 1.9 tdi AWX 130km

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Witam

    Proszę doświadczonych forumowiczów o sprawdzenie logów. Passat 1.9 tdi 130km AWX słabo się zbiera siędo 2 tys obrotów, na zimnym silniku to wogóle jest tragedia. Mam też problem z wyższym spalaniem paliwa . Spalanie na dzień dzisiejszy jest większe o około 2-3 litry. (Zima 11-13l, lato 8-9l).W lato wymieniony został czujnik temp. Czujnik nieoryginalny z serwisu aukcyjnego. Wskazania na zimnym oraz ciepłym silniku różnią się o około 10 stopni pomiędzy czujnikiem G-2 i G62. Na rozgrzanym silniku były wskazania 90  i 81 stopni.  Dziękuję z góry.

    Statyczne:

    http://vaglogi.pl/log-000_qp7sJ.html

    http://vaglogi.pl/log-001_oPQhHf7.html

    http://vaglogi.pl/log-003_C1y2P.html

    http://vaglogi.pl/log-004_IZoWx.html

    http://vaglogi.pl/log-007_eoHEVf.html

    http://vaglogi.pl/log-010_D6322z7.html

    http://vaglogi.pl/log-011_6f421E7.html

    http://vaglogi.pl/log-013_1S2nU7.html

    http://vaglogi.pl/log-018_LNy9NaP.html

    http://vaglogi.pl/log-023_IMDfG.html

     

    Dynamiczne:

    http://vaglogi.pl/log-001_dF3Ku.html

    http://vaglogi.pl/log-003_5CFr7.html

    http://vaglogi.pl/log-004_I705t.html

    http://vaglogi.pl/log-008_9BAIf7g.html

    http://vaglogi.pl/log-010_Y1iAiv0.html

    http://vaglogi.pl/log-011_VH0hJF.html

    Edited by kris_bravo
    Brak odpowiedzi

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Pierwsze co ustaw synchronizacje wałka rozrządu na 0 . Masz+3+5

    Pompowtryski też nie ciekawie wyglądają .Może czas na nowe uszczelnienia + Regulacja Pompowtrysków + dogięcie pinów. 

    Zastanawia mnie też niskie Zadane ciśnienie doładowania .Powtórz Log dynamiczny 8,10,11 Pedał gazu w podłodze !

    Spróbuj również wyczyścić przepływomierz , sprawdź podciśnienie ,przewody,kruciec przy pompie.

    • Thanks 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Ok zrobię jeszcze raz logi i wrzucę. Dzięki za zainteresowanie.👍

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Wielkie dzięki za pomocne wskazowki. Duże zmiany na plus po ustawieniu kąta synchronizacji wałka rozrządu na wartość 0, - 0,6. Auto lepiej ciągnie od 1500 obr,  spalanie spadło. Co ciekawe poprawiły się wskazania na pompowtryskach, wartosci się poustawiały w okolice zera 😁. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam Pokonamwas. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Ciesze się że mogłem pomóc ;) Pozdrawiam

    Edited by Pokonamwas

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy