Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Witam,

    Posiadam samochód VW Passat b5 fl rocznik 2001 1.9 TDI 130 KM automat. Jestem w trakcie montowania przednich czujników parkowania ( zamienniki) posiadam oryginalny włącznik PDC od Sharana. Czy ktoś posiada jakiś schemat tego włącznika , bądź orientuje się w jaki sposób podłączyć ten włącznik aby działał prawidłowo?. Który PIN za co jest odpowiedzialny?

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012

    Podaj numer tego włącznika.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Są dwa numery i trochę nieczytelne :7M3919281 i drugi YM21/L07AAAW . Ten drugi numer jest bardzo mało czytelny wiec możliwe że gdzieś zrobiłem błąd.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012

    To ci powinno pomóc: Link

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    A czy powinienem zastosować jakiś przekaźnik do instalacji? 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012

    To zależy co chcesz tym przyciskiem robić.

    Chcesz załączać ten przedni moduł na kilka(naście) sekund?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
    Rok prod: 2007
    5 godzin temu, Odini1992 napisał:

    A czy powinienem zastosować jakiś przekaźnik do instalacji? 

    tu masz lekki problem, przekaźnik można wykorzystać na dwa sposoby

    1. aby nie obciążać włącznika, ale układ będzie włączony jak będziesz trzymał przycisk - puścisz - wyłączasz

    2. aby załączyć i pozostawić włączony układ - naciśniesz - się załączy i już nie wyłączy aż do utraty zasilania układu.

    Ty potrzebujesz przełącznika sterowanego impulsem - impuls - włączone - impuls - wyłączone. Takie cuda to już układ elektroniczny, poszukaj takiego na elektrodzie. Najlepiej z timer`em w razie zapomnienia o wyłączeniu ;)

    Edytowane przez konrad.p

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Generalnie chciałbym aby ten przycisk działał na zasadzie. Włączam ( zapal się żółta dioda podświetlenia) naciskam ponownie - wyłączam ( zapala się czerwona dioda) bądź jeżeli istnieje taka możliwość aby włączyć i po chwili gdy czujniki nie widzą przeszkody przełącznik się wyłączył. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
    Rok prod: 2007

    Po wyłączeniu gaśnie żółta dioda i tyle. Podświetlenie jest niezależne od stanu przycisku tylko od włączenia świateł min pozycyjnych.

    Bez dodatkowego modułu sterującego nie ma szans by tak działało jak piszesz. Przycisk (sam) Ci tego nie zapewni.

    Natomiast by się wyłączyło jak już nie "widzi" przeszkody to jak na razie Sajsfikszyn 😉.

    Oryginalnie jak jest przycisk to można włączyć i wyłączyć a samo się wyłączy po przekroczeniu 15km/h.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Rozumiem, a istnieje w ogóle możliwość aby wykorzystać ten przełącznik w jakiś sposób bez tego modułu?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
    Rok prod: 2007

    Poczytaj co masz napisane wcześniej.

    Jak podłączysz bezpośrednio to czujniki będą działać jak będziesz go trzymać. Puścisz to się wyłączą.. 

    Zakładam że masz czujniki sterowane zasilaniem - jest prąd to działa, nie ma to nie działa. 

    Poszukaj na forum elektroda, tam znajdziesz układ sterujący z przełączaniem impulsami

    Jak zrozumiałeś co napisałem to powinieneś ogarnąć, jeżeli natomiast nie wiesz o co chodzi to odpuść.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności