GazCC Zgłoś #321 Napisano 8 Stycznia 2019 Witam, wyskakuje mi bład p2015 pewnie każdy z nas wie o co chodzi a mianowicie o uszkodzony plastikowy element ograniczający otwarcie klapek w kolektorze. Czy ktoś oprócz wymiany kolektora z nastawnikiem stosował takie coś? Czy to jest trwałe sprawdza się i nie szkodzi silnikowi? https://tafmet.pl/zestawy-naprawcze/270-p2015-ogranicznik-nastawnika-klap-dla-silnikow-20-tdi-cr-z-tworzywowym-kolektorem-5902553473025.html Bardzo proszę o odp. i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #322 Napisano 8 Stycznia 2019 Tak ja z tym jeżdżę i narazie jest spakuj tylko kup sobie odpowiedni bo są różne do kolektora plastikowego i metalowego ale pewnie masz plastikowy bo ten sam rocznik Tylko niestety kolektor musisz ściągnąć do montażu wspornika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GazCC Zgłoś #323 Napisano 8 Stycznia 2019 Jak długo już z tym jeździsz byłeś w stanie sam to zamontować czy dawałeś do mechanika? Jak oglądam to na YT to nie jest to za bardzo skomplikowane 3 śruby i jedna sprężynka ale ja się nie znam Zastanawiam się skoro to takie korzystniejsze finansowo rozwiązanie bo regenerowany kolektor na aledrogo.pl bez nastawnika 500 z 700 ziko nowy w ASo 2k a to tylko 40-200 zł, a pytając mechanika o to nie zna i nie montował??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #324 Napisano 8 Stycznia 2019 Oglądałeś pewnie montaż na kolektor metalowym a tam są śruby z przodu plastikowy ma śruby z tyłu więc musisz zdemontować kolektor bo inaczej nie wykręcić tych śrub na spokojnie godzinka roboty mam to założone już 4 -5 miesięcy dasz sobie radę Tu masz cały temat odnośnie klap Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GazCC Zgłoś #325 Napisano 8 Stycznia 2019 Eeeee z tego co się orientowałem zdjęcie kolektora to nie taka sprawa na godzinke przeciez to trzeba zdjąc całą listwę, egr i przepustnicę ect przy okazji moża to wyczyścić no a jak to zrobisz to trzeba przyuczać chyba ale ja nie mechanik widziałem na YT :) Sam to raczej nie ruszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #326 Napisano 9 Stycznia 2019 Godzinka spokojnie wystarczy egr i przepustnice nie odkrecasz schodzi z całym kolektorem chyba że będziesz czyścił wszystko no to wiadomo dłużej zejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #327 Napisano 9 Stycznia 2019 3h z czyszczeniem mi się zeszło, pierwszy raz to robilem. Nawet kolektor w środku skrobalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GazCC Zgłoś #328 Napisano 9 Stycznia 2019 Przepustnicę i Egr też skrobałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #329 Napisano 9 Stycznia 2019 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GazCC Zgłoś #330 Napisano 9 Stycznia 2019 Robiłeś kompem ustawienia? podobno jak się rusza przepustnicą i jej kątem to potem trzeba ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #331 Napisano 9 Stycznia 2019 Nie pokazało błędu więc nic nie robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #332 Napisano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Nie musisz robić ustawień tylko zrub sobie procedurę odpowietrzanie układu paliwowego jak sciagniesz szyne cr powtórz przynajmniej 3 razy ja egr nie czysciłem bo zakladałem nowy wymyłem tylko kolektor i klape gaszącą ale to przy wcześniejszych pracach Edytowane 9 Stycznia 2019 przez studzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #333 Napisano 14 Stycznia 2019 Również mam ten ogranicznik zamontowany na kolektorze. Śmigam już dwa miesiące i błędy nie powróciły. Akurat u mnie był metalowy kolektor więc było prościej. Kupowałem na all za ok. 50zł. Droższych nie ma sensu, bo to będzie i tak to samo. Także polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #334 Napisano 14 Stycznia 2019 Zawsze można klapy softowo wyłączyć i mieć spokój. Np. przy okazji chiptuningu lub po prostu same klapy. Jeśli by kogoś taka opcja interesowała to mogę taki zabieg wykonać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #335 Napisano 22 Stycznia 2019 Czy komus udalos sie zalozyc ten zestaw bez rozpinania nastawnika? Odpiac tylko kabel i odkrecic sruby, moze da sie jakos od dolu zamontowac ten ogranicznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #336 Napisano 23 Stycznia 2019 Dnia 31.10.2018 o 07:36, jacpass napisał: błąd powstaje w wyniku wyrobienia się dżwigni obracania klap w miejscu łączenia z prętem na którym są zamocowane klapy . Można wymienić cały kolektor na nowy , a to spory wydatek , ja zacisnąłem trytytkę w miejscu dżwigni tak żeby w stanie spoczynku nie dochodziła ona do końca o grubość tej właśnie trytytki , jeżdżę już rok i błąd się nie zapala A te trytytke zacisnales na ramieniu dzwigniu od strony nastawnika, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2008 Zgłoś #337 Napisano 23 Stycznia 2019 Spotkał i mnie ten błąd nieszczęsny i mam pytanie do was, muszę autem jakoś kilka dni przejeździć do roboty zanim się zabiorę, powiedzcie mi czy odpięcie wtyczki od tego nastawnika sprawi że komputer nie będzie obcinał mocy i przechodził w tryb awaryjny czy to nic nie da? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #338 Napisano 24 Stycznia 2019 Hmm... z tym błędem P2015 przeszedł w tryb awaryjny? U mnie nic takiego nie miało miejsca. Jeszcze mniej palił o jakiś litr/100km ? Nic nie odpinaj. Spokojnie możesz jeździć. Niektórzy jak czytałem olewają temat i jeżdżą z checkiem. Mnie on strasznie denerwował. Poza tym żadnych negatywnych skutków nie odczułem. Nawet DPF się wypalał normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2008 Zgłoś #339 Napisano 25 Stycznia 2019 (edytowane) No dokładnie tak, jeszcze będę diagnozował dokładniej kompem ale, przeskakuje cały czas w tryb awaryjny i miga kontrolka świec i ta poniżej chyba od silnika świeci cały czas. EDIT: byłem teraz na sprawdzeniu CDIF'em i mam 3 błędy: P2015, P0403, P2016 Ktoś coś jest wstanie powiedzieć co to się dzieje dokładnie? Edytowane 25 Stycznia 2019 przez passat2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #340 Napisano 28 Stycznia 2019 Ogranicznik zalozony, ale czu komus po zalozeniu i wylaczaniu silnika nastawnik piszczal i chodzil ze 3 razy zanim sie nie wylaczy zupelnie? u mnie teraz sie tak dzieje, bledu niby nie ma ale ten nastawnik sam z siebie chodzi i wraca po wylaczeniu silnika. Aha no i zgubilem sprezynke... DO czego ona jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach