bartwo Zgłoś #1 Napisano 7 Stycznia 2019 Witajcie, Jestem po wymianie rozrządu i po sprawdzeniu w VCDS synchronizacji wychodzi, że mam 4 ATDC. Gdzieś czytałem, że w cbab nie synchronizuje się rozrządu? Jeżeli się to robi to czy regulacja odbywa się to na "fasolkach" koła wałka? Pozdrawiam, Bartek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #2 Napisano 8 Stycznia 2019 Fasolki są tylko w PDkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartwo Zgłoś #3 Napisano 8 Stycznia 2019 8 godzin temu, MucikV napisał: Fasolki są tylko w PDkach OK czyli rozumiem, że nie reguluje się kąta w CBAB trzema śrubami 13 na kole wałka i w ogóle się go nie reguluje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2019 Na kole po odkreceniu śrub jest lekki luz , ale do regulacj takiej jak w 1.9,2.0tdi na pompkach to nie służy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartwo Zgłoś #5 Napisano 8 Stycznia 2019 Teraz, MucikV napisał: Na kole po odkreceniu śrub jest lekki luz , ale do regulacj takiej jak w 1.9,2.0tdi na pompkach to nie służy Czyli kąta synchronizacji się nie ustawia w CR? - ja mam 4 ATDC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #6 Napisano 8 Stycznia 2019 Jelsi już to w stopniach kat i ta mikro regulacja, kanał 191 podobno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2019 Jak składasz rozrząd na blokady to nic ustawiasz ,ale jest regulacja na wałku jak byś chciał skorygować wartość synchronizacji nie pamiętam kanału ale w starszych cr jest chyba 50ty któryś Powinna być w okolicy 0 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartwo Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2019 Ja to wszystko rozumiem, tylko przeglądając różne fora natknąłem się na informację, że w naszych silnikach przy zmianie rozrządu ustawia się na blokady i tak zostawia. Niestety zaczął mi trochę na wolnych obrotach drgać silnik (dwumasa lub coś z ciśnieniem na szynie CR), dlatego zacząłem od sprawdzenia synchronizacji i wyszło 4 stopnie ATDC czyli na +. Łukasz gdzie w Krakowie serwisuje swoje Paseratti?:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2019 Sam sobie serwisuje teścia mam mechanika i wieczorami zawsze coś dłubiemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malcu88 Zgłoś #10 Napisano 4 Października 2020 Pacjent passat b6 2008r 2.0 tdi cr 140km cbab. Po wymianie rozrzadu na blokadach wyskakuje blad synchronizacji rozrzadu p0016. Gdzie moze tkwic problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach