Jump to content
Sign in to follow this  
WoszczykM92

Proszę o sprawdzenie logów statycznych, dynamicznych Passat b5 1.9tdi 130km

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003

    Witam prosiłbym o sprawdzenie logów. powód - duże spalanie, nie jasność w powietrzach mierzonych do żadanych, wymienione wszystkie przewody cisnieniowe, filtr powietrza, czyszczony przeplywomierz.

     

    Passat B5 FL silnik AVF 1.9 tdi 130km automat

    Logi dynamiczne: (przed czyszczeniem przepływomierza)

    Grupa 003 - 008 - 010

    https://log.malonetuning.com/chart/244465#H8KLCAAGTB5cAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FwoXDs8KSFMKtw7oxwoQDw4rChm5SwqFZFlPDvXrCgSbDhsOjw4zCvHnDlsKqR37DninCocKOwpzDq1YUTA56wrlmwqYPwrYIKmJCw7bCgsOqWMOSC1nCtGTCvWvCv1N%2FHMKfwoUCw6rDoMOFF8KUXsKeQcK4Yl98CMO6w73CgxVTXGTDiBrDuTfDmAkMw4xwwoErw5zDoATCplnClRnCnMKvwpLDi8K2w5LDsMKaw5nCuS%2FDnm0KEcK4AAAA

     

    Grupa 003 - 008 - 011

    https://log.malonetuning.com/chart/244464#H8KLCAA7TR5cAgNtwo1NDsOCIBDChcOvw4J6Jilaw7UwwoQFw4rChE5SwqHCgcKpwqnCnl7CoEnDo8OCw6V7w5%2FDuzFGPcOSw7PDjsKRMMOkwrQuRcOBYMKhwplzw4rDvMKhKkEFworClMKdwpDDmkl8URbClMKEG8K6wo1bY8OvTMOsCcK9E1dIwpp5BsOJK8O9I8K3woM4w6%2FDsX3DjMKow4xhwpJ%2BU8KTP8OADMKgYcKEC1zDoQTCusK%2BKcOdU27ClVTClsKZw7vCqh7CrcO9AsK1HHw%2Bw5AAAAA%3D

     

    Logi statyczne:

    Grupa 000

    https://log.malonetuning.com/chart/244466#H8KLCADCkk4eXAIDTcOLQQrCgCAQwoXDocK7w4x6BMKtbiMuwqwGGzANwp3CoDp9WcKbwpbDr8O%2FeMOWw4LClMOXwpETwqlQw7LCvlVAw63CsMOFwpgLX8O0TMKEQMKJwooXwoImfsKew5XCqcO8w4HDtcK1w4JhwpEXKsOJD8KsRsKDHcO2DsOBfMK%2FXXLDnSJLUzM4dwPCoiPDh8KVewAAAA%3D%3D

     

    Grupa 004

    https://log.malonetuning.com/chart/244467#H8KLCADCpU8eXAIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvb2JDw6l1RsODKkYwXnRnw4zDpMOUw5ghw5zDgsKUQsKEwqcuD8KpwozDhXRbw5vCiQfCnMOVw6TDg8OXFRTCrmzDpAzDg8OUwp3DjcORFQ%2FCpEPCrmI0wpQzwr5%2FCEzDisOLe3LCrsO9wonDmHdhw6rCijbDl8K2w44yw57CucKnw7QFw5QIw5rCn8KoAAAA

     

    Logi dynamiczne po czyszczeniu przeplywomierza

    Grupa 003-008-010

    https://log.malonetuning.com/chart/244468#H8KLCABpUB5cAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FwoXDs8KSFMKtw7oxwoQDw4rChm5SwqFZFlPDvXrCgSbDhsOjw4zCvHnDlsKqR37DninCocKOwpzDq1YUTA56wrlmwqYPwrYIKmJCw7bCgsOqWMOSC1nCtGTCvWvCv1N%2FHMKfwoUCw6rDoMOFF8KUXsKeQcK4Yl98CMO6w73CgxVTXGTDiBrDuTfDmAkMw4xwwoErw5zDoATCplnClRnCnMKvwpLDi8K2w5LDsMKaw5nCuS%2FDnm0KEcK4AAAA

    Grupa 003-008-011

    https://log.malonetuning.com/chart/244469#H8KLCADDglAeXAIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA

     

    Logi statyczne po czyszczeniu

    Grupa 004

    https://log.malonetuning.com/chart/244470#H8KLCAAPUR5cAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBQ3DtDfDhgfCtRbCriDCscKCwqzChMK0wq9vYkPDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFvDm8KJB8Kcw5XDpMODw5cVFMKubMOkDMODw5TCncONw5EVD8KkQ8KuYjTClDPCvn8ITMOKw4t7csKuw73CicOYd2HDqsKKNsOXwrbDjjLDnsK5wqfDtAXDlAjDmsKfwqgAAAA%3D

    Grupa 003

    https://log.malonetuning.com/chart/244471#H8KLCABJUR5cAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBQ3DtDfDhgfCtRbCriDCscKCwqzChMK0wq%2FCrxNDw6l1RsODKkYwXnRnw4zDpMOUw5ghw5zDgsKUQsKEwqcuD8KpwozDhXRbW8OHA8OOasOyw6HDswoKVzZywoZhw6rDjsOmw6jCigfDkiFnMRrDihnDnz8EJsOlw6VXw5LDl8O%2BRMOswqswXcKCNsOXwrbDjjLCnsK5wqfDtAUbFiYewqYAAAA%3D

     

    I wrzuce jeszcze grupe 015 dawka paliwa podczas jazdy l/h, jest ok? bo Tata twierdzi ze duzo mu auto pali, byc moze to przeze przeplywke? nie podoba mi sie grupa 008 ale wrzuciłem logi by wypowiedzieli się  bardziej obeznani fachowcy :)

     

    https://log.malonetuning.com/chart/244472#H8KLCADCl1EeXAIDTcKLQQrChDAMAMO%2FwpJzA1vDsDfCpcKHw64aakAbScOjwqLCvl7CqyAeZ8KGCQF%2BMn3CuRBmwpVlwq7DoD7DkTU5worDsk4nOsOIVEjCkxHDnMKlw7xJDU1ww4XCtHI7w64nw7U9bsKPAsOlPMOYwrVUwrJXCD46w7BXSMKLScKdR8K2w6Z9F8OjAXQRcsKUwo8AAAA%3D

     

    Proszę o pomoc :)

     

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003

    Jeśli turbo by przeładowywało stracił by na mocy i więcej by spalał ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Ile to znaczy więcej pali ?jakie ma  średnie spalanie?

    Nie odpowiednie ciśnienie doładowania ma wpływ na moc i spalanie.

    Sprawdź podciśnienie,wężyki,zawór n75 ,sztanga jak pracuje na turbie oraz Turbo w jakim stanie luzy na wirniku.Jak wszystko będzie ok to może wystarczy wyczyścić geometrie w turbinie.

    Edited by Pokonamwas

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003

    Spalanie było około 10 l/100km typowo po mieście, wzrosło o około 2 litry. Wszystkie wężyki były wymieniane, auto było bardzo żwawe nagle straciło moc, N75 był wymieniany sam środek ponieważ wcześniejszy był uszkodzony, a mieliśmy sprawny tylko z urwanymi króćcami i był zrobiony z dwóch jeden. Turbina czyszczona była 2 lata temu, sprawdzałem tylko po logach statycznych to wg. Vag jest ok, ale nie miałem drugiej osoby żeby zobaczyć przy samochodzie jak pracuje. Żeby sprawdzić luzy na wirniku to i tak trzeba ją rozebrać, to przy okazji można wyczyścic tak?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Możesz zrobić jeszcze raz loga 11kanał od 1500 do 4000  obr. luzy można spawdzić np zdjać przewód gumowy co idzie od filtra powietrza

    Edited by Pokonamwas

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003

    Czytając wypowiedź Pana pod nickiem Sztomel, chyba można wnioskować że to może być zacinająca geometria turbiny , podobnie jest tutaj w przypadku mojego tematu dobrze myślę ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Najprawdopodobniej Geometria . Ale najpierw wyklucz n75  podmień np z egr . 

    Nie radze tak dalej jeździć z takim doładowaniem. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003

    To jest ten zawór po lewej stronie przy filtrze powietrza? Taki sam wyglądem jak n75 tak?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Tak to jest ten elektrozawór obok Filtra powietrza. O tym samym wyglądzie.

    Jeśli podmiana nic nie da,oraz sprawdzisz podciśnienie Pozostaje Turbo.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy