Skocz do zawartości
Seris

1,8t AWT Jakie logi wykonać

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Od pewnego czasu samochód szarpie i dusi na pb a po przełączeniu na lpg problem znika. Dzieje się to między 2 a 3.5 tys obr. słychać wtedy jakby turbina nierówno pracowała. a po przekroczeniu tych obrotów samochód gładko idzie aż do samego końca.

Na LPG problemu nie ma . Wszystko jest płynnie i bez szarpania.

ostatnio wymieniłem: zawór dv, zawór n75, wszystkie węże podciśnienia, filtr powietrza, filtr paliwa i wszystkie świece

Jakie logi powinienem wykonać żeby zobaczyć co jest z nim nie tak ?

Z góry przepraszam jeżeli napisałem coś głupiego ale jestem tutaj nowy i na pewno w przyszłości się poprawię  

Proszę o pomoc oraz bardzo dziękuje za wszelkie porady

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

standardowe

-statyczny 033 z przełaczaniem paliw, co minute, 4minuty ciaglego logu, zmiane znaczyc przyciskiem mark

dynamiczne: 002+033 (oba paliwa), 115+118 (w Twoim przypadku oba paliwa), 003+020 (Pb)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o analizę logów 

http://vaglogi.pl/log-033_qx35f2.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_1Y9oh.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_g98fM.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_4hL62.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi najpierw robione na Pb a później na lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi robi się z butem i do 6000RPM -> to benzyna nie diesel. Do tego pasuje oznaczyć który jest który żeby nie trzeba było sie domyśleć.

Auto jest dubnięte i sporo. Turbina nie bije tyle co powinna. Na mój gust to po prostu za duzo dla niej. Nie daje rady. Koło 3,5tys wyrabia, bo żądane ciśnienie jest mniejsze. Dziwi mnie tez otwarcie N75 ciagle na 86.3%... Znaczy że ciągle mnie nie dziwi ale raczej powinno startować od około 95 z tego co wiem.
Na którymś paliwie jest mocno ubogo, ale nie wiem na którym bo nie oznaczone. Sądząc po pierwszym poście to na Pb. Jeśli tak to na 99% pompa, do spr ciśnienie na pompie.

EDIT: Widzę, że dopisałeś że pierwsze PB, ale niestety logi mi teraz nie działają a nie pamiętam które było które.

 

EDIT2: Załapało mi logi. Jest ubogo na Pb, czyli jw. Pompa do sprawdzenia. Co do turbiny, to może poczekaj na kogoś mądrzejszego ode mnie. Od dawna masz auto? Wczesniej dawała radę turbina?

EDIT3: Tu dla porównania masz też dłubnięte autko. Ten drugi, dolny LOG. W 118 wiersz3 masz jak tam działa N75.

http://vaglogi.pl/log-115_118_002_tp1eU.html
a tu kolejny log: http://vaglogi.pl/log-115_118_002_tp1eU.html

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi zaczynałem na Pb czyli każdy log jest na Pb a później lpg samochód mam od dwóch miesięcy i był problem z n75 w granicach 4 tys. Było przeładowanie. Wymieniłem n75, dv i węże podciśnienia i nie było problemu. Problem zaczął się około miesiąca temu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś ale czy na orginał... z tego co mi się kojarzy to akurat jeśli o to chodzi to nawet orginały potrafią krzaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności