Jump to content
Sign in to follow this  
Seris

1,8t AWT Jakie logi wykonać

Recommended Posts

Witam :)

Od pewnego czasu samochód szarpie i dusi na pb a po przełączeniu na lpg problem znika. Dzieje się to między 2 a 3.5 tys obr. słychać wtedy jakby turbina nierówno pracowała. a po przekroczeniu tych obrotów samochód gładko idzie aż do samego końca.

Na LPG problemu nie ma . Wszystko jest płynnie i bez szarpania.

ostatnio wymieniłem: zawór dv, zawór n75, wszystkie węże podciśnienia, filtr powietrza, filtr paliwa i wszystkie świece

Jakie logi powinienem wykonać żeby zobaczyć co jest z nim nie tak ?

Z góry przepraszam jeżeli napisałem coś głupiego ale jestem tutaj nowy i na pewno w przyszłości się poprawię  

Proszę o pomoc oraz bardzo dziękuje za wszelkie porady

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

standardowe

-statyczny 033 z przełaczaniem paliw, co minute, 4minuty ciaglego logu, zmiane znaczyc przyciskiem mark

dynamiczne: 002+033 (oba paliwa), 115+118 (w Twoim przypadku oba paliwa), 003+020 (Pb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o analizę logów 

http://vaglogi.pl/log-033_qx35f2.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_1Y9oh.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_g98fM.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_4hL62.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logi robi się z butem i do 6000RPM -> to benzyna nie diesel. Do tego pasuje oznaczyć który jest który żeby nie trzeba było sie domyśleć.

Auto jest dubnięte i sporo. Turbina nie bije tyle co powinna. Na mój gust to po prostu za duzo dla niej. Nie daje rady. Koło 3,5tys wyrabia, bo żądane ciśnienie jest mniejsze. Dziwi mnie tez otwarcie N75 ciagle na 86.3%... Znaczy że ciągle mnie nie dziwi ale raczej powinno startować od około 95 z tego co wiem.
Na którymś paliwie jest mocno ubogo, ale nie wiem na którym bo nie oznaczone. Sądząc po pierwszym poście to na Pb. Jeśli tak to na 99% pompa, do spr ciśnienie na pompie.

EDIT: Widzę, że dopisałeś że pierwsze PB, ale niestety logi mi teraz nie działają a nie pamiętam które było które.

 

EDIT2: Załapało mi logi. Jest ubogo na Pb, czyli jw. Pompa do sprawdzenia. Co do turbiny, to może poczekaj na kogoś mądrzejszego ode mnie. Od dawna masz auto? Wczesniej dawała radę turbina?

EDIT3: Tu dla porównania masz też dłubnięte autko. Ten drugi, dolny LOG. W 118 wiersz3 masz jak tam działa N75.

http://vaglogi.pl/log-115_118_002_tp1eU.html
a tu kolejny log: http://vaglogi.pl/log-115_118_002_tp1eU.html

Edited by zwonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logi zaczynałem na Pb czyli każdy log jest na Pb a później lpg samochód mam od dwóch miesięcy i był problem z n75 w granicach 4 tys. Było przeładowanie. Wymieniłem n75, dv i węże podciśnienia i nie było problemu. Problem zaczął się około miesiąca temu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniałeś ale czy na orginał... z tego co mi się kojarzy to akurat jeśli o to chodzi to nawet orginały potrafią krzaczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy