Skocz do zawartości
darkmen21

Kilka problemów zaraz po zakupie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiliśmy paska high line 2.0 BPK 140 KM. Silnik painrowno chodzi ale :

1. Wskaźnik paliwa nie wiem co pokazuje ale ewidentnie nie stan paliwa , raz pokazuje więcej raz mniej, po zatankowaniu nie wskazuje wogole dolania paliwa , dopiero po czasie gdzieś coś się dźwignie 

2. Kilka dni po zakupie zaświeciło się na żółto ikona oleju , dolałem i nic nie zgasło , zamykałem ta maskę z 20 razy i nic :/ 

3. Co będzie się łączyło z VAGa , bo polski Vag 4.9 diagnozuje tylko silnik i zrywa co chwile połączenie , w audi a6c5 diagnozuje prawie wszytko , łącznie z testem zegarów 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad1. Jeśli chodzi o wskaźnik paliwa to pewnie padł potencjometr umiejscowiony w baku przy pompie paliwa, Sprubuj zdemontować a znajduje się pod tyłka kanapą i przeczyszcic styki potencjometry wskaźnika, jak wyciagniesz pompę to będziesz widział o co chodzi. 

Ad2. Tu nie pomogę bo niewiem

Ad3. Kup sobie chiński kabel VCDS który sam mam, na olx są za grosze i zrobisz tym wszystko o czym się pisze na forum. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam ten chiński kabel i problem w tym ze nie działa... co prawda mam Windows 10 i działa tylko polski Vag 4.9 bo vcdsa utraciłem z padnieciem

dysku w kompie i od tego czasu nie mogę dorwać działającej wersji ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, darkmen21 napisał:

Właśnie mam ten chiński kabel i problem w tym ze nie działa... co prawda mam Windows 10 i działa tylko polski Vag 4.9 bo vcdsa utraciłem z padnieciem

dysku w kompie i od tego czasu nie mogę dorwać działającej wersji ..

A Ty czasem nie masz kabelka kkl, bo do Vcds tego nowszego i do paska b6 potrzeba Hex can żeby cokolwiek można było zrobic.

Na starym nie pokaże wszystkich błędów a już na pewno nic ni zakodujesz. Sam musiałem że starego kabelka przesiąść się na nowy.

Uprzedzając Twoje pytanie jaki kabel kupic- na forum jest dział odnośnie tego zapytania? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mam KKL :/ zajrzę w tmten temat, ale zakupując kabel hex działa on z polskim vagiem?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię:

1. pompa w baku wymieniona- był urwany kabel masowy a cały potencjometr wisiał na kablach nie byl zaczepiony jak powinien, naprawie i potrzymam na zapas, bo wymieniłem całą pompkę

 

2. olej wymieniłem cały, po iluś tam kilometrach zgasło samo z siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności