Skocz do zawartości
pawel8202

diesel Passat b6 1,9 tdi problem z dpf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Do Passata b6(1,9tdi) wsadziłem silnik od b5 (1,9tdi) i zapala się kontrolka dpf co mniej więcej 50 km. Jeśli nie wypale dpf i  pojeżdże z zapaloną kontrolą z 2 dni to zaczynają mrugać kontrolka od świec żarowych i kontrolka chcek engine. Wtedy auto traci na mocy. Co robić? 

Edytowane przez pawel8202

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wrzuciłeś silnik z B5 to wywal dpf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu? Gościu od którego kupiłem silnik powiedział że wszytko będzie działało 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Złożyłeś pewnie B6 na komputerze z B6 z silnikiem z B5. Ciekawe ile on ma mocy? Albo robisz porzadnie więc chip z wywaleniem dpf-a + fizycznie, albo jedź do mechanika bo na forum więcej Ci nikt nie pomoże, może dpf siada, może siadł przez silnik z B5 który ma problem z wtryskami/pompowtryskami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłeś silnik montowany wzdłużnie z normą spalin EU3 do Passata B6 z silnikiem montowanym poprzecznie EU4? ??

Silniki EU4 mają odrobinę inną konstrukcję.. np wałek rozrządu do Dpf ma więcej krzywek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osprzęt silnika jest mój. Kupiłem od B5 goły słupek z głowicą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli juz wsadziles z b5 pd czy vp? Poza tym jedyna opcja to „indywidualny” soft silnika i wywalenie dpf-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 co to vp? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vp pompa wtryskowa pd pompowtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik od b5 na pompowtryskach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak na moje jedz do tunera (przykladowo tuneup) zebys nie wykonczyl silnika, bo dpf pewnie juz jest wykonczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co oni zrobią? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wywala dpf i ogarna program, nie wiem czy wtryski masz z b5 czy z b6 itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski z b6. Cały osprzęt silnika jest z b6. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywal dpf-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym go zostawić. Nie da się zrobić czegoś innego? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymień na nowy+próba przeprogramowania silnika pod eko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co wymienić na nowe? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam że jak jest zimny czasem ma nierówne wolne obroty 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dpf-a wymień, podejrzewam że taki miks silnika mu nie służy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności