Turek96 Zgłoś #1 Napisano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Witam, na wstępie opisze swój problem który jest wyżej w temacie. Problemem jest rozruch auta na zimnym silniku, jak jest ciepły lub kolejne odpalenie na zimny to problemu nie ma. Problem polega na tym ze auto kreci kreci i kreci zanim odpali, a nie raz odpala od strzała. Jeżdżę od uzdrowiciela do uzdrowiciela i nic a każdy kasuje i mówi ze wszystko gra.. Problem próbowałem rozwiązać juz na kilka sposobów ale nic z tego dalej to robi.. *Sprawdziłem pompę Vacum, cisnienie książkowe *pompki sprawdzone na maszynie, idealnie dają, profilaktycznie zamieniona kolejnosc oraz wymiana uszczelnień i "kamień" *Aku kupiony nowy, 78/720 moj stary mial 77/780 *pompa paliwa wymieniona na nowa w czwartek i dalej to samo * rozrusznik kreci dosyć mocno, nie wyczuwalne zeby bylo coś nie tak. * swiece wymienione na nowe link ( https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3330221835171-CGP_003________0106671802-swieca-zarowa.html ) ++Jedynym problem mogłoby być startowa dawka paliwa tego nie sprawdzałem. Paszczurek był na hamowni i magik mówił ze wszystko gra. To juz sam nie wiem co szukać gdzie uderzyć, przy wiekszych mrozach jest problem z odpaleniem, u mnie było w piątek -7 i juz kreciłem go kilka razy. Żaden uzdrowiciel nie ma juz pomysłu gdzie uderzyć, kiedyś czytałem cos o rozruszniku ze właściciele passatów zmieniali rozruszniki z 10 ząbków na 11 i to pomagało, ale dla mnie to dziwne bo wtedy by krecił slabo w każdą porę roku, zimą by były bardziej nasilone objawy. Dpf wypalany na bieżąco wiec nie powinnen go zatykać przy odpalaniu. Czy ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł gdzie uderzyć ? Wrzuciłem już z 3000 tyś i mam wszysciutko sprawdzone powymieniane i nie ma pomysłów co dalej robic by sie tego problemu pozbyć. Proszę o pomoc albo jakieś wskazówki. Jestem z Kościerzyny woj.pomorskie jeśli ktoś w pobliżu to mogę podjechać i pogadać Pozdrawiam Edytowane 3 Grudnia 2018 przez Turek96 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2018 Przyglądnij się lepiej rozrusznikowi. Miałem podobnie, twierdziłem, że kręci ok a rozrusznik okazał się być uszkodzony. Kpl regeneracja to 150zł więc polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #3 Napisano 4 Grudnia 2018 Mi jeszcze chodzi po głowie synchronizacja, sprawdzal magik komputerem i niby dobrze jest ale nie powiedział mi wartosci, musze do innego podjechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2018 (edytowane) Ja również stawiam na rozrusznik. Jeśli na zimno nie osiągnie pewnych obrotów przez zadany czas, ECU nie podaje paliwa. Tutaj jest to fajnie wyjaśnione https://www.youtube.com/watch?v=Ni_mBNdXSOI Ewentualnie układ sterujący świecami nie pracuje poprawnie, ale to trzeba by miernikiem weryfikować co jest podawane na świece. Edytowane 4 Grudnia 2018 przez mariuszz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2018 Przy obecnie panujących temperaturach auto powinno odpalić od kopa bez świec. Rozrusznik na stół. Nie wydawaj kasy na coś co nie przyniesie efektu. Synchronizacją bawiłem się w + oraz - i nie zauważyłem różnicy w czasie odpalania, jedynie to, że (nie pamiętam teraz) w którejś opcji twardo odpalał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #6 Napisano 4 Grudnia 2018 Normalnie kręci ? Mierzyłeś do ilu spada prąd przy rozruchu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #7 Napisano 5 Grudnia 2018 Jeśli nie zaglądałeś do rozrusznika to lepiej to zrób. Od niego powinieneś zacząć (jak również od sprawdzenia i konserwacji połączeń kablowych), bo to w zasadzie najtańsza i najszybsza naprawa w całym tym zestawie. Ja w swoim leciwym 1Z też miałem problem z odpalaniem i szukałem nie wiadomo czego ale sprawa rozegrała się w jeden tydzień i rozrusznik się zablokował Wymieniłem szczotki i tulejki (co kosztowało mnie chyba 50 zł) i jak ręką odjął. Rozrusznik chodził niczym szlifierka, a nie jak ten z malucha co "hechła" i nie odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #8 Napisano 5 Grudnia 2018 To oddam rozrusznik do zrobienia, niech go sprawdzą. Dzięki za wskazówki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #9 Napisano 5 Grudnia 2018 Dodam ze na rozgrzanym silniku spalanie mam z klimą 0,7 l/h czasami skacze do 0,8-0,9 L Czasami jest tak ze z klimą mam 0,7.Bywa i tak ze i skacze do 1l/h ale nie wypala sie dpf.| Mozesz to tez ma jakiś wpływ kiedyś slyszałem ze 0,5-0,6 l tak powinno być. I auto wiecej spala ropy na 100 km to zauwazyłem bez patrzenia na komputer, przy takiej samej ergonomi jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #10 Napisano 5 Grudnia 2018 Napisz czy to trafna diagnoza. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #11 Napisano 9 Grudnia 2018 Z mechanikiem umówiony na 19 grudnia... Ale zauważyłem ze podczas odpalania przygasa mi dosyć mocno oswietlenie w samochodzie... moze miec to związek z rozrusznikiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #12 Napisano 10 Grudnia 2018 Późno trochę ale cóż. Jeśli przygasa oświetlenie to rozrusznik ma na to wpływ. Przerobiłem to u siebie w bmw e61 kilka tygodni temu i w B6 w zeszłym roku. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #13 Napisano 10 Grudnia 2018 Nie chcesz sam się pobawić w wyciągnięcie rozrusznika? Można to zrobić bez kanału https://forum.vw-passat.pl/topic/50572-wymiana-rozrusznika-passat-b6-20tdi-bmr/ Wystarczy wyjąć obudowę filtra powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #14 Napisano 10 Grudnia 2018 Szkoda grzebać samemu. Mi w BMP mechanik zdemontował i zamontował w cenie regeneracji. Szkoda grzebać samemu. Mi w BMP mechanik zdemontował i zamontował w cenie regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #15 Napisano 11 Grudnia 2018 Chciałem samemu, ale zestaw naprawczy i kosz regeneracji to okolo100-150 zl taka dostałem informację, a za 150 zł to nie wiem czy jest sens to robic samemu jak cos zjebie jeszcze to bedzie porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #16 Napisano 20 Grudnia 2018 Rozrusznik wymieniony i dalej to samo... Ale jest dodatkowa informacja, dzisiaj zalozylem rano nowy calkiem inny aku i po postoju kilka godzin wykazało na testerze aku ze trzeba naładować wiec istnieje opcja ze cos mi kradnie prąd. Aku który miałem dotychczas mial moc rozruchować 780 a zmierzone zostało 469 takze duzo spadlo na nowym tez spadlo podczas rozruchu. Mam wydruki jesli potrzeba moge wrzucic na forum. Dzisiaj troche podladuje go i pojezdze zeby alternator go podladował i na noc odlacze i sprawdze rano jak odpala. Chyba ze ktoś ma jeszcze jakies sugestie chętnie wysłucham Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #17 Napisano 21 Grudnia 2018 Mam zlodzieja prądu akum ma 12,7 V napiecie po odlaczeniu klemy i sprawdzenia miernikiem ucieka 0.80A Wszystkiego bezpieczniki wyjete sprawdzone a dalej ucieka prąd... Ma ktoś pomysł jak tego zlodzeija znaleść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #18 Napisano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Kolej na przekaźniki i moduły. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez xSenseix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #19 Napisano 21 Grudnia 2018 2 godziny temu, Turek96 napisał: Wszystkiego bezpieczniki wyjete sprawdzone a dalej ucieka prąd... Wszystkie? Z której skrzynki? Tej obok aku? Żeby było jasne - wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i wtedy sprawdzasz czy ucieka prąd? Tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turek96 Zgłoś #20 Napisano 24 Grudnia 2018 Tak dokladnie, wszystkie te o których wiem w desce po prawej i lewej stronie oraz te przy aku i dalej nic, Trzymał mi kuzyn miernik na klemie i aku a ja wyciagałem kazdy i nic sie spadlo z poboru pradu.. Przekazniki tez sprawdzone.. Dopóki jezdzę do pracy i codziennie odpalam to jeszcze sie da ale od piatku nie odpalaem az do dzisiaj rano jak jechalem do pracy i mial juz konkretny problem... jak by nie bylo tego uderzenia po wcisnieciu kluczyka.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach