Skocz do zawartości
auto85

Mrugajaca kontrolka świec żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam - i u mnie był to atak kuny. Podobno wężyk od podciśnienia jest przez kuny umiłowany - jest z dodatkiem czegoś organicznego zwiększającego elastyczność. Skutek taki, że jest to podobno plaga w B8 - atak kuny na ten konkretny wężyk. Także zaczynam właśnie lekturę internetu o środkach przeciw kunom ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy jest dobry pies. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczne objawy. Przegryziony wężyk podciśnienia od nastawnika turbiny. Dokładnie ten co u Kolegi na zdjęciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po długim poszukiwaniu usterka została zdiagnozowana i naprawiona. Problem tkwił w zaworze ciśnienia oleju 

20191120_142801.jpg

A w takim stanie był mój ?

20191120_171322.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ulegl degradacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie mówiąc ale to chyba powszechny problem bo w serwisie część dostępna od ręki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w którym miejscu to cudo sie znajduje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 2 razy przewód od sterowania podciśnieniem turbo był zjedzony. Jest z takiej bardzo miękkiej gumy, widzocznie musi być smaczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam :) miałem to samo :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczęła migać kontrolka od świec żarowych i wyświetla się komunikat o awarii systemu "start-stop". Nie ma ograniczenia mocy. To samo się dzieje przy zimnym silniku i ciepłym. Czy ktoś z was wie co może być przyczyną?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B8 2.0 TDI 150 KM, przebieg 93 tys km. Moje objawy: rano uruchomiłem silnik, kontrolka świec żarowych miga, następnie komunikat o usterce systemu start stop a po kilku metrach kontrolka jakości spalin (żółta -zobrazowanie silnika). Oczywiście brak mocy, rozpędzanie do 2200 tys obrotów. Wątpiłem w informację o zwierzętach pod maską silnika, jednak po oglądzie silnika - rozepchane przewody podciśnienia a jeden z tych cienkich nadgryziony. Ten nadgryziony na szczęście blisko króćca, więc skrócenie, założenie i sprzęt odzyskał moc. Kontrolka świec żarowych już nie migała, kontrolka silnika nadal się świeciła - błąd skasowałem komputerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ostatnio zaświeciła mi się lampka check engine. Po podpięciu VCDS okazało się że jest błąd sterownika świec żarowych. Moje pytanie brzmi czy sterownik to jest to samo co przekaźnik świec żarowych? Jeśli nie to gdzie się znajduje sterownik świec żarowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem w swoim VW passacie z 2016r. 2.0 TDI 150KM(przebieg 244.000km) Mianowicie; ostatnio już drugi raz w przeciągu 4 lat od czasu zakupu auta kuna przegryzła mi kable i efekt tego był identyczny jak za pierwszym razem; migająca spiralka swiec zarowych i kontrolka silnika. Pojechałem do mechanika, wymienił kable i wg. tego co pokazał komputer wymienił elektrozawór turbo. Jazda próbna, wszystko ok i odebrałem auto. Przejechałem kilka km i problem powrócił; migająca spiralka i tryb awaryjny. Powróciłem do mechanika, sprawdził cisnienie, podłączył pod kompa, wyzerowal i ustawil wszystko i problem zniknal. Wyjechalem i po ok. 10km problem powrócił. Powiedział że jeśli to powraca to prawdopodobnie do regeneracji/wymiany będzie turbosprężarka. Oddałem dziś rano auto do firmy która zajmuje się regeneracją turbosprężarek, tuningami itp. i gdy ziomek zdemontował turbo to powiedział mi że wstępnie nie widzi żeby było coś nie teges ze sprężarką ale widać że ma już ślady po eksploatacji i jest trochę sadzy którą przeczyszczą i do mnie nalezy czy poddajemy turbo regeneracji czy nie bo nie gwarantuje mi że to załatwi problem gdyż przyczyn może być wiele innych; wtryskiwacze, pompa paliwa itd... Postanowiłem że skoro juz i tak muszę zaplacić chociaz za demontaż turbo to warto i tak zrobić regenerację a dopiero potem jeśli problem będzie ten sam to będę szukał gdzie indziej... Jeśli to nie turbo przyczyną to co ewentualnie? Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności