Pestek92 Zgłoś #1 Napisano 1 Grudnia 2018 Siemka. Chce sobie podłączyć z powrotem EGR i założyć zaworek N18 ale leżał w piwnicy w gratach i jakimś cudem ułamał mi się górny kruciec, który według schematu podciśnienia idzie na trójnik do serwo i zaworka jednokierunkowego a pozostałe dwa krućce na sterowanie klapy gaszącej i EGR. Moje pytanie to czy mogę zaślepić całkiem ten ułamany króciec i będzie działać sterowanie EGR i klapy gaszącej ? czy bez tego połączenia górnego nie będzie działać EGR ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #2 Napisano 1 Grudnia 2018 Ułamany jest fiutek do którego podłączasz podciśnienie z Vacuum pompy. Kup sobie jakiś szrot i przeszczep łepek, przy okazji wyczyścisz cały zaworek, przesmarujesz, żeby płynnie działał itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3 Napisano 2 Grudnia 2018 ok zamówiłem już używany sprawny taki zaworek z allegro za 30zł i po sprawie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach