S_R_K Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2018 Dzień dobry, kupiłem uchwyt do telefonu iOttie Easy One Touch Wireless z ładowaniem bezprzewodowym (polecam). Zamontowałem na desce rozdzielczej i pojawia się problem prowadzenia kabla zasilającego (standard micro USB). Czy macie jakiś sprawdzony sposób na jego poprowadzenie? Czy da się go przełożyć przez np. kratkę wentylacyjną. Chciałbym zrobić dodatkowe zasilanie dla tego kabla żeby nie trzeba było go podpinać do ładowarki samochodowej znajdującej się gnieździe za skrzynią biegów. Podsumowując - chce schować kabel, tak żeby jego koniec wychodził w okolicy zegarka analogowego a drugi konie do dorobionego źródła zasilania 12V. Czy macie jakieś pomysły? z pozdrowieniami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2 Napisano 27 Grudnia 2018 też myślę nad tym bo tak to mi kabel leci i pląta się. Na pewno trzeba ściągnąć tą listwe gdzie jest przycisk awaryjne. Koło awaryjnych jest często pusta zaślepka, tam też myślałem żeby zrobić otwór i gniazdo USB z kablem pociągnąć do chociaż popielniczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzułyStefan Zgłoś #3 Napisano 24 Lipca 2019 Chłopaki, spróbujcie kabel schować pod tą listwą z awaryjnymi, a zasilanie weźcie ze skrzynki bezpieczników znajdującej się za schowkiem przed pasażerem. Tam jest sporo wolnych miejsc, a niektóre nawet mają stałe zasilanie. Ja z tych bezpieczników wyprowadzałem zasilnanie do przedniej kamery. Tylna kamera zasilnana z zapalniczki w bagażniku. Kabel oczywiście schowany pod plastikami, dodatkowe gniazdo zapalniczni z usb podpięte pod oryginalne i schowane pod tapicerką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #4 Napisano 29 Lipca 2019 Ja też montowałem uchwyt iOttie z ładowaniem bezprzewodowym. Użyłem mocowania ProClip od Brodit. Przewód przeprowadziłem pod zegarami (zdjąłem element maskujący pod i dookoła zegarów - wszystko na zatrzaski), nad kolumną kierownicy i już byłem w okolicy bezpieczników, gdzie podpiąłem się do instalacji 12V. To bardzo prosta droga na poprowadzenie przewodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach