Aron1337 Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2018 Witam chcialbym opisać swój problem, z którym nie moge sobie poradzić od dluzszego czasu. Moja wielka bolaczka z ktora walcze jakies cztery miesiace to pompowtryski.Pierwsze objawy byly takie ze po odpaleniu silnika samochod zaczal chodzic bardzo nierownomiernie. Mechanik stwierdzil ze jest problem z pierwszym pompowtryskiem. Dalem do sprawdzenia wszystkie pompowtryskiwacze. W serwisie stwierdzono ze wszystkie sa do regeneracji. Po regenracji czyli w lipcu 2018 roku po zalozeniu zregenerowanych przy odpaleniu silnik lekko kuleje troche przykpoci i czuc paliwem. Zglosiem rekalmacje i przy mnie zostal wymienony czwarty pompowtrysk. Po powrocie do domu po po kilku godzinach postoju wciaz to samo. Spawdzilem cisnienie tloków i szczelnosc glowicy jest ok swiece grzeja. Ponownie oddalem samochod do serwisu (juz po raz trzeci) serwis dzonil do mnie i powiadomil mnie ze zostaly wymnione pompowtryski a nawet zapewniano mnie ze na chwile zalozono nowe. Pseudomechanicy rozkladaja rece a jaj zostaje nadal z tym problemem.Prosze o pomoc bo nie wiem co dalej robic. Moze mieliscie podobny problem i doradzicie jak do tego podejsc gdzie sie jeszcze udac po pomoc.Wydalem juz na to tyle pieniedzy ze chcialbym zeby samochod chodzil bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #2 Napisano 28 Listopada 2018 Współczuje ci tych wydanych pieniędzy przy nadal niesprawnym samochodzie. A powiedz mi czy sprawdzali gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy ? może są mocno wywalone wymieniali ci wtryski a są gniazda wyrobione i będzie ciężko palić i mogą sobie wymieniać do usranej śmierci a auto i tak nie będzie dobrze palić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kEru Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2018 Sprawdzić błędy sterownika silnika, koniecznie do sprawdzenia pompowtryski grupa 013, 018, 023. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach