mkpol Zgłoś #61 Napisano 29 Grudnia 2021 @Santiago993 wiemy już że umiesz pisać, teraz nas zaskocz i pokaż, że umiesz też czytać https://forum.vw-passat.pl/search/?q=ccza&quick=1&type=forums_topic&item=62821 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #62 Napisano 20 Marca 2022 Witam wszystkich, ktoś obeznany w temacie wie może czy silnik CHHB z 2015 roku jest wolny od wady olejowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #63 Napisano 22 Marca 2022 @Ralfi CHHB to gen.3 montowany w Passatach B8 i tak jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ProX73 Zgłoś #64 Napisano 4 Maja 2022 Zastanawiam się na zakupem b7, 2.0tsi, aktualnie 220k, rocznikowo luty 2011, z fabryki zjechał pod koniec października 2010. Oznaczenie silnika CCZB, od przeglądu do przeglądu 4.5l przy wymianie. I tak mam cały czas takie mieszane odczucia, brać czy nie, bardzo dużo jest na wzajem siebie mylących opinii. To w końcu miały tą zasraną wadę czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #65 Napisano 9 Maja 2022 Pewnie będzie z przed poprawki. A wielce prawdopodobne że przy takim przebiegu już dawno zostało zrobione. Chyba że będziesz 10 albo 15 właścicielem bo każdy szybko sprzedawał, byle by tylko nic nie robić. A potem wiszą takie trupy na sprzedaż gdzie nikt nic nie robił a wszystko jest do zrobienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #66 Napisano 11 Maja 2022 Jak się ma pecha to nawet poprawione lub remontowane biorą olej. Każdy egzemplarze trzeba sprawdzać i tyle. Dziś już koszty nie są tak tragiczne jak kilka lat temu, a w przypadku zakupu używanego i tak trzeba mieć przynajmniej te 5kPLN w rezerwie niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adu Zgłoś #67 Napisano 28 Marca (edytowane) Witam. Czy ktoś ma passata B8 1.8 TSI 180 km kod silnika CJSC i może się wypowiedzieć czy faktycznie nie ma problemu olejowego ? Przymierzam się do kupna takiego auta ale obawiam się właśnie o problem olejowy. Pozdrawiam Edytowane 29 Marca przez Adu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JanekM Zgłoś #68 Napisano 3 Kwietnia (edytowane) Ja mam co prawda CJSA (ograniczony moment obrotowy do 250NM w stosunku do 320 NM w CJSC), bo mam DSG, ale główne podzespoły obydwu silników są chyba identyczne. Jeśli chodzi o olej to mogę powiedzieć, że nie bierze ani kropli, a ma już przejechane ok. 110 tys. Między wymianami co 10-15 tys. żadna dolewka nie jest potrzebna. U mnie problem był natomiast z pompą wody, wymiana przy ok. 80 tys. km, ale to z kolei niemal standard w tym silniku. A tak naprawdę, to nikt Ci nie zagwarantuje, że akurat ten egzemplarz, który chcesz kupić, będzie bezproblemowy. Trzeba dokładnie sprawdzić, "osłuchać" , a potem po prostu mieć nadzieję, że nie będziesz miał pecha, bo statystycznie te silniki są naprawdę solidne. Edytowane 3 Kwietnia przez JanekM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adu Zgłoś #69 Napisano 8 Kwietnia W dniu 3.04.2024 o 12:01, JanekM napisał: Ja mam co prawda CJSA (ograniczony moment obrotowy do 250NM w stosunku do 320 NM w CJSC), bo mam DSG, ale główne podzespoły obydwu silników są chyba identyczne. Jeśli chodzi o olej to mogę powiedzieć, że nie bierze ani kropli, a ma już przejechane ok. 110 tys. Między wymianami co 10-15 tys. żadna dolewka nie jest potrzebna. U mnie problem był natomiast z pompą wody, wymiana przy ok. 80 tys. km, ale to z kolei niemal standard w tym silniku. A tak naprawdę, to nikt Ci nie zagwarantuje, że akurat ten egzemplarz, który chcesz kupić, będzie bezproblemowy. Trzeba dokładnie sprawdzić, "osłuchać" , a potem po prostu mieć nadzieję, że nie będziesz miał pecha, bo statystycznie te silniki są naprawdę solidne. Dzięki bardzo za odpowiedź. Masz rację gwarancji nie ma nigdy na 100 %. Auto ma obecnie przejechane 95 tys. I na tą chwilę mam pewność że nie bierze oleju. Więc jest szansa że ten egzemplarz nie powinien brać. Oprócz tej pompy wody coś się jeszcze działo ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JanekM Zgłoś #70 Napisano 10 Kwietnia Nie, nic więcej nie działo się. Wg mnie generalna zasada: "jak dbasz, tak masz". Przeglądaj, wymieniaj płyny, filtry itp. w miarę regularnie i będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach