rosol Zgłoś #21 Napisano 28 Listopada 2018 11 minut temu, mgboczna napisał: Mój CCZB / 2012 bierze od 0,5-1 l /15000km Czyli jest ok. Jaki masz przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #22 Napisano 28 Listopada 2018 90 000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #23 Napisano 4 Grudnia 2018 2. TSI CCZA (VW) 200KM jak pałuje go przez pół roku bo wszędzie się spieszę(tempomat na 200 i heja) to pochłonie 0,5-1 l/10k i muszę dolewać. Jak jeżdżę normalnie to między wymianami serwisami (co roku jakieś 15k), oleju nie dolewam. Wg mnie zależy od stylu jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #24 Napisano 5 Grudnia 2018 14 godzin temu, ravenpoz napisał: Wg mnie zależy od stylu jazdy. Czyli jak u mnie przy pałowaniu trza oleju pilnować przy normalniej jeździe jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snap171 Zgłoś #25 Napisano 6 Stycznia 2019 CCZB. Myślę że 1l na 10000km to realna wartość. Jak się go pałuje to bierze więcej, jak się jeździ "normalnie" to jest ok. Nie narzekam w każdym razie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #26 Napisano 16 Czerwca 2019 (edytowane) Gdyby ktoś w Was decydował się na naprawę problemu olejowego w 1.8 TSI CDAA to rozwiązanie jest takie: Dla sworznia 21mm zestaw tłoków Kolbenschmidt 40251600 Dla sworznia 23mm zestaw tłoków Kolbenschmidt 41197600 Chyba, że ktoś chce OE VW do dla sworznia 23mm tłok 06H107065DL + pierścienie 06H198151J Edytowane 16 Czerwca 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #27 Napisano 16 Czerwca 2019 A w ccza? I jakie to ewentualnie koszty? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #28 Napisano 16 Czerwca 2019 (edytowane) Nie ma kosztów bo CCZA i CCZB nie mają problemu olejowego..... Od samego początku produkcji pierścień zbierający olej ma 2mm (bez względu na numer OE tłoku). Jedynie w maju 2011 (silniki CCZB) było przejście na nowe korby z 23mm sworzniem (wcześniej 21mm) i związana z tym zmiana tłoka. CCZA w całej produkcji (Passat i Passat CC) był na kobrach z 21mm sworzniem Edytowane 16 Czerwca 2019 przez rosol 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #29 Napisano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) https://www.auto-swiat.pl/porady/wszystko-o-silniku/silniki-18-i-20-tsitfsi-ktore-sa-dobre-a-ktore-zlopia-olej/drn76xc Teraz kupujący moje auto to poczyta i komu uwierzy? ? Jeszcze jeden artykuł... https://www.auto-swiat.pl/porady/wszystko-o-silniku/silniki-najgorsze-z-najlepszych-14-tsi-20-tsi-16-thp-12-puretech-10-ecoboost-20d-n47/9m3h49m#slajd-8 Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez Dreyfus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żbik Zgłoś #30 Napisano 24 Marca 2020 Czy w VW Sharan 2 z czerwca 2015 CCZA będzie już po poprawkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #31 Napisano 24 Marca 2020 @Żbik oczywiscie. Po drugie tam poprawek nie bylo. Jezdzic i sie cieszyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #32 Napisano 24 Marca 2020 Ten silnik mam w b6 z 2010 je tak długo robili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #33 Napisano 24 Marca 2020 @Dreyfus do około listopada 2015 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #34 Napisano 24 Marca 2020 E to długo 5 lat je trzaskali to trochę ich powinno jeździć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #35 Napisano 28 Marca 2020 @Dreyfus Wprawdzie Off-Topic ale piszę publicznie, bo to notoryczne - nie cytujemy poprzedniego posta Poczyściłem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kgs Zgłoś #36 Napisano 1 Marca 2021 Jestem od niedawna właścicielem Tiguana 2.0 TSI rocznik 2015 import z USA. Skrzynia prosty japoński automat. Jak sprawdzić której serii mam silnik na pokładzie. Na razie po przebiegu 63 tys. poboru oleju brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #37 Napisano 1 Marca 2021 Teoretycznie przy tym roczniku problem już nie powinien występować albo nie powinien być aż tak dotkliwy w niskich przebiegach. Jeździć, obserwować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kgs Zgłoś #38 Napisano 2 Marca 2021 Chciałbym dowiedzieć się więcej o silniku z mojego auta, szczególnie o tym która to generacja wersji 888 2.0 TSI. W związku tym, że to amerykanin to wyszukiwarki VIN każda podaje inną informację dot mocy i parametrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #39 Napisano 2 Marca 2021 EA888g3 W wersji USA były montowane: CAWA, CCZC - 170 HP CCZD - 180 HP CAWB, CCTA - 200 HP CCZB - 211 HP Co masz Ty sprawdzisz na wlepce. No chyba, że to taki ulep że nawet wlepek nie m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #40 Napisano 2 Marca 2021 @Kgs W wersjach USA nie występował problem olejowy.... @radekrp90 wymienione silniki przez Ciebie to EA888 gen2 W USA nie było wersji CCZB w VW CC i Passatach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach