Skocz do zawartości
Penn

Falowanie temperatury silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Spadek temperatury silnika podczas spokojnej jazdy i na postoju ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.11.2018 o 00:52, Penn napisał:

Spadek temperatury silnika podczas spokojnej jazdy i na postoju ???

ale co .

zgłaszasz cos ?

panikujesz?

czy co .... bo konkretów zero

a na 99%  termostat w DSG do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.konkrety takie że po numerze win serwis stwierdził że ten model akurat nie ma termostatu dsg. A więc sam sprawdziłem i faktycznie go nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód na postoju może pracować godzinę i wskazówka się nie podniesie, oczywiście w środku ciepło czyli fizycznie się nagrzewa.Podczas jazdy spokojnej po przejechaniu około 7 km wskazówka temperatury podniesie się  max 60,65 stopni.Przy agresywnej jeździe złapie 90 stopni, ale jak stanę np na czerwonym świetle lub zmienię styl jazdy na spokojny to zaczyna spadać 

Czujnik temperatury wymieniony niby orginal a na opakowaniu pisze skoda Fabia 1.4 16 v ale jego numer zgadza się z starym.p.Major masz jakiś pomysł.? Dzięki pozdrawiam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat pewnie.... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wg mnie termostat do wymiany. Miałem to samo poprzedniej zimy, przy spokojndj jeździe potrafiła spadać temperatura, na czerwonym na skrzyżowaniu spadała temperatura.

Winny był termostat (też nie mam drugiego termostatu na DSG).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie kumpel kupił w Polsce Audi A4 b8 z silnikiem 2.0 TDI CR z 2010 r i jak jechał do Niemiec do roboty to właśnie falowała mu temperatura raz 90 raz 75 czy 80 i znów 90, a aucie ciepło bo ma dogrzewanie wnętrza, ale patrzył na forum Audi i też różnie pisali ze tak ma być albo ze termostat do wymiany i zdania były podzielone, dla świętego spokoju wymienił termostat i teraz jak się silnik nagrzeje to trzyma cały czas 90 . Wniosek termostat był walniety. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, ANDRIUBIKER napisał:

No niech kazdy interpretuje jak uwaza, wymiana termostatu ani droga, ani skomplikowana ani nie zaszkodzi, wedlug mnie wsio ok, to nie chodzi o falowanie, tylko o spadanie temp w zimowe dni po chwili postoju, po ruszeniu i chiwli jazdy znowu wzrasta na 90, latem tego nie widac... mam tak od nowosci czyli w/g mnie jest wsio ok

Dokładnie, termostat nie jest drogi a jak ktoś chce to może profilaktycznie wymienić, ja teraz będę preparatem czyścił pompowtryski profilaktycznie bo już mam lekkie rozbieżności w dawce paliwa w kanale 13. Preparat 70 zł a napewno mu nie zaszkodzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie znajduje sie termostat skoro wymiana jest nie problenowa?

Mi tez temperatura spada jak zatrzymam sie na swiatlach. Jak jadę spokojnie to 90 stopni zalapie dopiero jak przekade min 20km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniecie wymieniać termostaty, podjedźcie do ASO z nr nadwozia. Niektóre wersje 2.0 TDI tak miały, że jest to cecha produktu opisana w systemie ELSA (można poprosić doradcę serwisowego o spojrzenie na podstawie nr nadwozia). Głupia cecha, ale nic z tym się nie zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, MichalSWD napisał:

Zanim zaczniecie wymieniać termostaty, podjedźcie do ASO z nr nadwozia. Niektóre wersje 2.0 TDI tak miały, że jest to cecha produktu opisana w systemie ELSA (można poprosić doradcę serwisowego o spojrzenie na podstawie nr nadwozia). Głupia cecha, ale nic z tym się nie zrobi.

A to ma się do silników tylko 2.0 TDI CR czy 2.0 TDI PD też miały takie przypadłości??? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Matiz4 napisał:

A to ma się do silników tylko 2.0 TDI CR czy 2.0 TDI PD też miały takie przypadłości??? 

Raczej do nowszych CR , PD miały jeszcze normalne rozwiązania.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności