Skocz do zawartości
kksiazekk

Fabryczna przetwornica napięcia 12V->230V - jak zainstalować

Rekomendowane odpowiedzi

Pany, nabyłem drogą kupna fabryczną przetwornicę 12V na 230V, montowaną w tunelu środkowym.

Tunel rozkręciłem, wymontowałem praktycznie wszystkie bebechy, ale ani nie znalazłem fabrycznego miejsca aby sam moduł przetwornicy zamontować, ani nie znalazłem gniazda, do którego należy się wpiąć. 

Miał ktoś z Was z tym doczynienia, możecie podpowiedzieć?

 

kk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj, udało Ci się podłączyć? 

Też mam podobny problem ze znalezieniem sygnału z alternatora.

Screenshot_20181226-085408_Chrome.jpg

Edytowane przez sPRYTny.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

znalazłem dwie fotki, na których widać fabryczne umiejscowienie przetwornicy. Może się przyda.

IMG_8665.JPG

IMG_8666.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okablowanie 3 druty

+12 bezpiecznik pozycje 46

- pod śrubą uziemiającą

cienki jest LIN, na przykład GATEWAY pin 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.01.2019 o 18:12, PatrikS napisał:

Okablowanie 3 druty

+12 bezpiecznik pozycje 46

- pod śrubą uziemiającą

cienki jest LIN, na przykład GATEWAY pin 3

Dzieki za odpowiedz o to mi chodzilo.

A na ile procent jesteś pewien że to na pewno 3 pin. 

U mnie jest to cienki czarny przewód z zielonym paskiem.

Powinien być to sygnał z obrotów alternatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.01.2019 o 18:12, PatrikS napisał:

Okablowanie 3 druty

+12 bezpiecznik pozycje 46

- pod śrubą uziemiającą

cienki jest LIN, na przykład GATEWAY pin 3

Dzieki za odpowiedz o to mi chodzilo.

A na ile procent jesteś pewien że to na pewno 3 pin. 

U mnie jest to cienki czarny przewód z zielonym paskiem.

Powinien być to sygnał z obrotów alternatora.

Po podłączeniu pod ten pin przetwornica nie startuje :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że musisz to zakodować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, PatrikS napisał:

Myślę, że musisz to zakodować

Możliwe

Szukałem tego w sterowniku gateway przez vcds-a ale nie widziałem tam przetwornicy :(

Moze ktoś mądrzejszy podpowie? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, gdzie jest zakodowany. Połączenie pochodzi ze schematu

230V jest naprawdę dla Passata B8?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, oryginalny mam tunel z przetwornica od B8.

Podobną przetwornica jest z passacie b7 ale tam podłącz a się pod bordnetz wtyczka F pin 4 to jest syglan z alternatora. I nic nie trzeba kodowac. 

Ja u siebie sprawdzałem pod przewodem z alternatora (niebieski który zamienia się we fioletowy) i też nie rusza na uruchomionym silniku :/ przetwornice mam 2 więc wykluczam że jest uszkodzona. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na pewno LIN. i będą musiały być zakodowane. Rano wyślę oryginalny kolor kabla od konektoru do bezpieczniki i LIN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, PatrikS napisał:

To na pewno LIN. i będą musiały być zakodowane. Rano wyślę oryginalny kolor kabla od konektoru do bezpieczniki i LIN

Dziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne okablowanie. Passat variant 2015 fioletowybiały jest LIN

3341A0EF-7DB9-4ECC-8B0A-B2797B2A029C.jpeg

D2F78762-8D9B-4537-A826-FBFA04021F77.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. 

A posiadasz może zdjęcie schematu? Podłączenia fioletowo z białym paskiem przewodu i gateway-a.

Bo przewód z alternatora niebieski na wysokosci lewej lampy zamienia się właśnie na fioletowy z białym paskiem idący dalej pewnie do bordnetz-a.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam schematów. Ale widziałem go, to nie było skomplikowane. Dlatego nie potrzebowałem schematu. LIN był najłatwiejszy do połączenia na Gateway. 

Może to ten sam przewód, który mówisz. Ale jeśli niezakodujes, to nie zadziała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności