Skocz do zawartości
mateo650

Proszę o pomoc w odczytaniu logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem, mój passat przestał przyśpieszać, gaz w podłoge a on idzie jak żółw, na komputerze wyskakuje błąd przepływomierza, lecz wcześniej też takowy był, ale chociaż turbina się załączała, a teraz nawet trubina się nie załącza. Zrobiłem logi grupy 003 i 011 ale nie bardzo wiem jak je interpretować, dlatego proszę o pomoc :)

grupa 3
dynamiczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57d979f90a87af87528d9
statyczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57e219f90a87af87528da
 

grupa11 
dynamiczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57e4c9f90a87af87528db

statyczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57ed89f90a87af87528dc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grupa 3, log dynamiczny, nie działa link

Zrób jeszcze logi grupy 008 i 003,008 i 011 razem 

Edytowane przez Sebax88x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już się rozwiązała sprawa, komputer nie dostawał sygnału z przepływomierza bo był uszkodzony przewód, teraz jest lepiej ale potrzebuje jeszcze fachowego oka.

log dynamiczny grupy 003 i 011

http://vaglogger.apphb.com/log/5bec3bc44319657ef85ce13c
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłącze się pod temat, kupiłem 1,8t awt 150 km.

Studiuje różne fora i większość wątków o 1,8t z brakiem mocy.

Z początku turbina przeładowywała i samochód przyśpieszał do 2800 orbrotów doładowanie sięgało prawie 1 bar i blokowało ją, wymieniłem zawór dv na nowy firmowy, oraz zawór n75 na nowy ale tani. Zawór WG dział jak należy, był wymieniony jakiś czas temu a dodatkowo teraz go sprawdzałem. Turbina  teraz nie przeładowuje, natomiast ma problem z dobiciem ciśnienia do zadanych parametrów, jest średnio 100mb poniżej zadanych i ogólnie samochód nie jest elastyczny, gdzieś uciekły Nm. Prawie nie wciska w fotel, zastanawiam się czy nie jest to wina przepływomierza ale nie wiem jakie powinien mieć parametry i które kanały dokładnie sprawdzić.

Logi z których kanałów zrobić żeby znaleźć przyczynę?

Przed wymianą logi wyglądały tak:

http://vaglogi.pl/log-115_118_YuWKO29.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_8W83Os.html

Po wymianie dv i n75 mam takie logi:

http://vaglogi.pl/log-115_118_9ePqCgC.html

nie wiem czy turbina nie wstaje teraz za późno.

Edytowane przez gm872

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze podłączyłes się z silnikiem benzynowym do diesla. Spoko pomysł.

Po drugie log 002+033. Ale nie do 4000 tylko 6200rpm. Z butem w podłodze. 

Po trzecie log 115+118 z odpietym n75

Po czwarte szczelność bo na logu ubogo w diabły. Przepływ jest za niski. Ale nie ma pewności co do tego loga

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do zdobienia taki sam log na pb. Raczej jest tylko LPG do regulacji. Ewentualnie nieszczelność. Poza tym wygląda ok.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, zwonko napisał:

 

Po czwarte szczelność bo na logu ubogo w diabły. Przepływ jest za niski. Ale nie ma pewności co do tego loga

Zwonko po ktorych parametrach poznajesz ze uboga mieszanka? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

33 kolumna pierwsza. Wcześniej przepływ był niski ale teraz jest ok, więc labo lPG albo nieszczelność.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A da sie sprawdzic czy prawidlowa ilosc paliwa jest podawana? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No skoro jest ubogo no to nie jest prawidłowa w stosunku do powietrza. Jest LPG czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób 002+033 na obu. Ten jest o kant d rozbić. Można jedynie powiedzieć że przepływ jest ok. Drugi log jest na pb pierwszy na gazie. I Turbo dobrze działa. A dla nieszczelności, pompy, lub złego ustawienia LPG robi się 002+033 na obu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobię logi jak tylko wyjade na trase. Sprawdzilem ponownie szczelność i poza bulgotaniem z silnika nic słychać syczenia natomiast metoda czysto przydomowa z tym co mialem pod ręką 

IMG_20181119_115147.jpg

IMG_20181119_115215.jpg

IMG_20181119_115224.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi na lpg zrobione 

http://vaglogi.pl/log-002_033_8WmQV46.html

Na Pb 3 próby i każda spalona bo ktoś mi zajechał droge

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_poly3F.html

 

Nie wiem kiedy uda mi się powtórzyć, brak wolnej prostej a na bocznych drogach strach, czy z tego coś da się wywnioskować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zapytam czy kasowales błędy powiedzmy przed każdym logiem? Zakładając że tak to LPG do regulacji powinno wystarczyć. W Pb są jakieś braki ale jeśli były kasowane błędy to bym się nie przejmował pb na razie. Tym bardziej że na wynik na pewno wpłynęło to że nie udało ci się zrobić dobrego logu.

Jeśli nie były kasowane to gorzej bo zapomniałem powiedzieć ale bez kasowania wyniki będą malo miarodajne. Choć w LPG na tysiąc jest regulacja skopana lub coś w ten deseń.

Edit: montażyste LPG powinno się powiesić dla przykładu. Montaż do poprawki.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooooooo..... zapomniałem skasować :-/   Chyba zajade ten silnik przy tych logach... Nic muszę kogoś zabrać do samochodu i wieczorem zrobić logi jak należy. Do tej pory robiłem samemu i można dostać na głowę przy naszych drogach.

Instalacja już taka była jak kupiłem, niby BRC ehh wolałbym Staga na lepszych podzespołach, bo nie wiem czy te wtryski uciągną 180km, reduktor niby do 190 koni.

 Skrócić przewody od wtryskiwaczy do kolektora? Czy coś jeszcze poprawić? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewody są na pewno do skrócenia. A co jeszcze... Pasuje odwiedzić kogoś kto się zna.  Sprawdzilbym też kompresję kiedyś przy okazji bo przy jeździe na tak ubogo może być różnie...

Na LPG forum chyba jest gość który przerabiał soft BRC pod nasze polskie wtryski. Reduktor jest niezależny od softu więc można zmienić.

Wtryski BRC są oznaczane jakoś kolorami bodajże. Kolor odpowiada mocy... Być może jest też jakoś kod po którym uda się je wygooglowac.

Logu na LPG już nie rób bo nie warto. Na pb też bym sobie dał spokój. Ale jeśli coś to tylko pb styknie. I nie musisz ciągnąć do 6000. Z 5500 wystarczy

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawdziłem kompresje od najniższa wartość to 10 a najwyższa 12 więc wygląda jakby było wszystko w normie. Po wizycie u gazownika i regulacji chodzi o niebo lepiej, wprawdzie 150 koni nie czuć ale masa robi swoje a do tego 300k km  z pewności nie pomaga:)

 

Dzięki za pomoc, na chwile obecna zima zaatakowała więc koniec garażowych napraw. 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie jest to najlepszy wynik. W mojej opinii, nawet lepiej byłoby gdybyś miał same 10, niż duże rozbieżności między cylindrami. Ale no cóż, jeździć, obserwować jak to mówią :) 
Czy wizyta obejmowała tylko regulację czy ogarniał instalacje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności