Skocz do zawartości
JonIrenicuS

benzyna POMOCY PASSAT UMIERA! 12tys PLN w bloto

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczor, jestem posiadaczem:

Passat B6, 2008r 160km BZB.

CHcialbym ponizej przedstawic problem, historia trwa od Sierpnia 2018 roku, auto nadal nie chodzi oto spis:

- w Sierpniu auto zwiozlo mnie na lawecie z Niemiec, niesamowiscie szarpalo silnikiem, swist i pisk ze strony turbiny bledy ktore byly:

7 Faults Found:

008851 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276) 
               P2293 - 000 - Mechanical Malfunction - Intermitten         

001056 - Catalyst System; Bank 1 
               P0420 - 000 - Efficiency Below Threshold
            
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent

000369 - Fuel Trim; Bank 1 
               P0171 - 000 - System Too Lean

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 000     

000772 - Cylinder 4 Cylinder 3 2 1
               P0304 - 000 - Misfire Detected

 

Auto zostalo rozebrane, wladowalem juz 12 tysiecy wliczajac lawety i inne pierdoly, oto co zostalo zrobione:

Cewki rozruchowe - sprawdzenie, nowe

Wtryski - sprawdzenie, regeneracja, ultradzwieki

Sprawdzenie kolektora dolotowego - szczelny

Glowica - regeneracja/ sprawdzenie

Rozrzad - nowy [caly zestaw naprawczy, lancuch, napinacze, slizgi]

Swiece- nowe

Wymiana hydropopycaczy

Wszystkie fitry/oleje wraz z olejem przekladni

Pompa wody, regeneracja turbiny.

Wymiana oczywiscie wszystkich uszczelek zwiazanych z rozebraniem silnika.

Sprawdzenie bloku silnika/ czyszczenie tlokow. [Kompresja po zlozeniu na wszystkich wynosi 10bar]

 

Jak widac na nagraniu auto posiada instalacje gazowa, ale jest ona wylaczona . a gaz zakrecony, auto pracuje na samej benzynie caly czas.

Auto nadal zle chodzi, a jego praca wyglada tak:

Jest podejrzenie lewego powietrza, Sonda lambda robiy korekty na +20,. sama jest sprawna, ale nie wiemy [badz trzech mechanikow, bo tylu juz to auto mialo, ] nie potrafi sprawdzic skad..

 

Edytowane przez JonIrenicuS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na błędy ostawiam pompe paliwa lub regulator ciśnienia paliwa, sprawdziłeś te elementy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym, że auto zalewa benzyna tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu wszystko chula

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, JonIrenicuS napisał:

Problem polega na tym, że auto zalewa benzyna tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu wszystko chula

Rozmawiałem z mechanikiem, on uważa że to wina map bo wszystkie elementy mechaniczne są sprawne, mówi że będzie wzywać kogoś kto się tym zajmuje bo on nie ogarnia :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 lub czujnik ciśnienia paliwa....

Edytowane przez sylwek1972

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznać trzeba, ktoś znalazł żyłę złota.

Jeśli te błędy były od początku to generalnie faktycznie wywaliłeś kasę w błoto, bo zacząć trzeba było od układu paliwowego (pompa paliwa HP, czyjnik ciśnienia, regulator ciśnienia i wtryskiwacze). Cała reszta (w tym cewki, rozrząd, turbina) bez którego pozostałe naprawy były bezsensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.11.2018 o 17:00, JonIrenicuS napisał:

Rozmawiałem z mechanikiem, on uważa że to wina map bo wszystkie elementy mechaniczne są sprawne, mówi że będzie wzywać kogoś kto się tym zajmuje bo on nie ogarnia :/

problem rozwiązany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka słuchaj ja w sumie mam Passata z silnikiem diesla, ale podobne objawy miałem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa wymieniłem wtryski filtry nawet proponowano wymianę silnika a okazało się że zawór regulacji ciśnienia paliwa uszkodzony był a komputer nawet błędu nie pokazywał, autem szarpało i nawet serwis diesla nie wiedział co się dzieje, sprawdź ten zawór w używce ok 150 złotych, taki wydatek przy takich kosztach wydaje się słuszny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.11.2018 o 22:19, JonIrenicuS napisał:

Dobry wieczor, jestem posiadaczem:

Passat B6, 2008r 160km BZB.

CHcialbym ponizej przedstawic problem, historia trwa od Sierpnia 2018 roku, auto nadal nie chodzi oto spis:

- w Sierpniu auto zwiozlo mnie na lawecie z Niemiec, niesamowiscie szarpalo silnikiem, swist i pisk ze strony turbiny bledy ktore byly:

7 Faults Found:

008851 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276) 
               P2293 - 000 - Mechanical Malfunction - Intermitten         

001056 - Catalyst System; Bank 1 
               P0420 - 000 - Efficiency Below Threshold
            
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent

000369 - Fuel Trim; Bank 1 
               P0171 - 000 - System Too Lean

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 000     

000772 - Cylinder 4 Cylinder 3 2 1
               P0304 - 000 - Misfire Detected

 

Auto zostalo rozebrane, wladowalem juz 12 tysiecy wliczajac lawety i inne pierdoly, oto co zostalo zrobione:

Cewki rozruchowe - sprawdzenie, nowe

Wtryski - sprawdzenie, regeneracja, ultradzwieki

Sprawdzenie kolektora dolotowego - szczelny

Glowica - regeneracja/ sprawdzenie

Rozrzad - nowy [caly zestaw naprawczy, lancuch, napinacze, slizgi]

Swiece- nowe

Wymiana hydropopycaczy

Wszystkie fitry/oleje wraz z olejem przekladni

Pompa wody, regeneracja turbiny.

Wymiana oczywiscie wszystkich uszczelek zwiazanych z rozebraniem silnika.

Sprawdzenie bloku silnika/ czyszczenie tlokow. [Kompresja po zlozeniu na wszystkich wynosi 10bar]

 

Jak widac na nagraniu auto posiada instalacje gazowa, ale jest ona wylaczona . a gaz zakrecony, auto pracuje na samej benzynie caly czas.

Auto nadal zle chodzi, a jego praca wyglada tak:

Jest podejrzenie lewego powietrza, Sonda lambda robiy korekty na +20,. sama jest sprawna, ale nie wiemy [badz trzech mechanikow, bo tylu juz to auto mialo, ] nie potrafi sprawdzic skad..

 

 

ewidentnie wygląda na problem z paliwem, vcds, sprawdź ciśnienie jakie dobija pompka w baku, potem jakie daje ciśnienie pompa wysokiego ciśnienia, zloguj ją najlepiej dynamicznie.

do tego masz (p0299) co w 95% wypadków powoduje wyrobione ramie zaworu Westegate przy turbinie i masz za niskie doładowanie bo dziad się nie zamyka...niestety, turbo do wyprucia na blat, ciężko to sprawdzić od autem, ledwo to widać..a dopiero cokolwiek sprawdzać.

Kolejna sprawa, p0171 i jego następstwo p0420....najczęściej spowodowany uszkodzonym PCV (odmą). 

Działaj :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności