snap171 Zgłoś #21 Napisano 8 Września 2020 W dniu 5.09.2020 o 08:57, marzena napisał: Wawa.. Przyczyny szukałam i w zaufanym serwisie (choć pechowym ostatnio dla mojego auta) i w poleconym ASO: Sobiesław Zasada (ale ich bezradność a wcześniej stwierdzenie, że to wtryskiwacze- naraziły mnie tylko na niepotrzebne koszty) .. To generalnie witam w klubie. Miałem dokładnie to samo. Zapłaciłem 3200 za same wtryski a okazało się że muszę zmienić stację benzynową (Orlen papa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzena Zgłoś #22 Napisano 8 Września 2020 (edytowane) Dzięki za wszystkie sugestie, przez poburzową awarię internetu i przygody z kwarantanną nie zaglądałam tu, zmylił mnie tez brak powiadomień po przesunięciu tu wątku-;/. SNAP171, czy po zmianie paliwa u Ciebie problem znikł? Na początek spróbuję zatankować e98 na bp. Tak, taką mam różnicę ciśnienia- właśnie nie wiedziałam czy to dużo czy mało, ale nawet porównując z ekspresem do kawy wydawalo się, że nic. Nt wyskakującego błędu wiem tyle: następuje wypadanie zapłonu na drugim cylindrze, a jak błędów robi się wiecej- to także na pierwszym. Mechanik przekazywał info szefowi tez o temperaturze, ale nie wylapalam kontekstu. Po zresetowaniu ponownie błąd wyskakuje po przejechaniu 15-20km. Tzn swieci się na żółto kontrolka silnika. Tak, z tym silnikiem tez nie mogłam dojść do parametrów , kupowałam jako 210KM i w dowodzie jest 157 kW. Auto ma objaw wyraźny przy jeździe na zimnym silniku: lekko dławi się/ dusi, potem praktycznie jedzie się normalnie. I kurde, lubię je... chciałabym je doprowadzić do ładu by spokojnie jeździć, ale koszty naprawy mnie przerażają.. W dniu 5.09.2020 o 10:22, rosol napisał: @marzena silnik CBFA ma 200KM i jest odpowiednikiem europejskiego CCZA. W USA do CC nigdy wersji 211KM nie wsadzano. Problemów z poborem oleju nie ma. Różnica 0.1 bara to jest nic... Na początek jeździj i tankuj tylko na BP ... Napisałaś, że cewki podmieniono miejscami... a może lepiej nowe zamontować ? Koszt BERU to około 105zł/sztuka. Gdybyś szukała najnowszej oddzielacza oleju (PCV) to tu masz numer 06H103495AH.... najlepiej ori kupić. Napisz jaki konkretnie błąd wyskakuje pod kompem Przy tym przebiegu można również zajrzeć do dolotu... czy tam już przypadkiem sporo nagaru się nie zebrało.... tylko wtedy bardziej nierówna praca na jałowym jest odczuwalna Dziękuję?, zanotowałam:). Zamiana cewek dawała ten sam efekt- wypadanie zaplonu w tym samym miejscu- uznali, że to nie cewki. Na jalowym jest nierówno, tylko przy objawach koła dwumasowego tez tak może być- mechanik twierdzi, że to co jest wyczuwalne: drgania na luzie i przy cofaniu to dwumas. Wcześniej było ok, to prawda, ale też od prawie zawsze auto się trochę i czasem dusiło na zimnym silniku, bardzo delikatnie, na tyle, że inni tego nie zauwazali; parę razy to zgłaszałam przy okazji przeglądu itp, ale odpuszczałam, bo nikt nie podlapywal tego i wydawalo mi się, ze moze przesadzam. Po 5 minutach jeździło ładnie i równo. Edytowane 8 Września 2020 przez marzena literowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzena Zgłoś #23 Napisano 8 Września 2020 W dniu 5.09.2020 o 11:12, rosol napisał: W Warszawie możesz sprawdzić serwis Corling Łukasz Snoch ... Grupę VAG robi... Rosol, a jak dobrze znasz ten serwis? Profil na fb maja ok, ale tylko 8 opinii, a i tak sumarycznie jest niższa niż z dużej liczby osób dla mojego dotychczasowego serwisu. Moze byc na priw/ podam mail jesli wolisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzena Zgłoś #24 Napisano 9 Września 2020 W dniu 5.09.2020 o 10:22, rosol napisał: @marzena silnik CBFA ma 200KM i jest odpowiednikiem europejskiego CCZA. W USA do CC nigdy wersji 211KM nie wsadzano. No i to jest ciekawe, bo mam na silniku: TSI, CBF 159080 i 862626A, a w dowodzie rej. 157kW i taki silnik nie istnieje. CBFA ma 147kW i 197KM. CCZA występuje w TT i Skodzie. Jest CCZB i występuje w VW CC, ale wtedy 155kW i 208KM. Im dalej w las... Dane wg Wiki i wykazu silników benzynowych TSI.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #25 Napisano 10 Września 2020 @marzena CBFA ma 200KM i występował w USA CCZA ma 200KM ... był w chwilę w Passacie B6 i Passacie CC CCZB ma 211KM był w Passacie B7 i VW CC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #26 Napisano 10 Września 2020 @marzena 147kW to 200KM ..... CCZB ma 155kW czyli 211KM U Ciebie jest jak to zwykle w sprowadzanych VW CC z USA... zakłamanie rzeczywistości.... wpisują w dowód 155kW 211KM nie orientując się, że tam takiego silnika nie było.... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marzena Zgłoś #27 Napisano 9 Października 2020 Podsumowując mój wątek wypadania zapłonów: ostatni diagnozujący serwis wykluczył problemy z silnikiem (ciśnienie sprężania na poziomie 12), stwierdził za to intensywny zapach paliwa w misce olejowej i na odmach oraz przybywanie oleju w trakcie testowania samochodu. Wychodzi na to (oby), że problem rozwiązany- wymieniona pompa paliwa. Przyczyna: błąd podczas wymiany oleju w samochodzie (płukanka lub pomylony olej). Po wymianie pompy (tydzień temu, dlatego jeszcze ostrożnie z radością)- spokój z zapłonami. I oby tak było, bo jak podliczam tą "wymianę oleju" to aż mnie mierzi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach