Gość MIETKACY Zgłoś #1 Napisano 8 Marca 2007 Witam wszystkich. Mam poważny problem, bo niewiem jaki intercooler mam zamontować do swojego paska. Kupiłem fure i okazało się, że placek co mi sprzedawał wymontował i mi nic nie powiedział. Wiem, że są dwa modele do b4 - jeden z dwoma rurami do góry a drugi z jedną rurą do góry a drugą na bok. Bardzo bym prosił o pomoc, bo nie chce kupować na tzw. pałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #2 Napisano 8 Marca 2007 nie wiem jak można ci pomóc, nie piszesz czy masz przewody powietrzne a brak samego IC czy nie, jeśli masz to widzisz gdzie i jak idą, jeśli nie masz to musisz zakupic komplet przewodów i chłodnice i będzie pasował, od siebie powiem ci że mam jedno wyjście w okolicahc aku(to zgóry) a drugie pod chłodnicą z boku (to z dołu) i w innych paskach ajkie widziałem tylko takie były, z tymi drugimi się nie spotkałem swoją drogą kupiłeś jakby TD zamiast TDI ciekawe po co ktoś wywalił ic, a może faktycznie masz silnik AAZ a nie 1Z? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MIETKACY Zgłoś #3 Napisano 9 Marca 2007 Witam. intercooler już mam, tylko przewodów nie mam i właśn ie z tym będę miał problemy. czy ma ktoś sprzedać? jeden jest taki jajowaty a drygo okrągły.Chodzi mi oczywiście o przekrój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MIETKACY Zgłoś #4 Napisano 9 Marca 2007 A tak przy okazji to miał dzwona i kolesiowi nie chciało się montować nowego. przez to nie miał wogóle kopa.Maksymalna prędkość to 110. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #5 Napisano 9 Marca 2007 raczej nie przez brak ic mial taka predkosc. moj nie ma ic, ma wiecej mocy niz twoj i lata tez wiecej niz 110. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MIETKACY Zgłoś #6 Napisano 10 Marca 2007 Nie, no bez przesady.To są inne silniki, nie porównuje się takich rzeczy. Można porównać 90-cio konny silnik, ze 110-cio konnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 10 Marca 2007 kolego jak najbardziej mozna porownac. wiesz jakies zadanie ma ic? tylk utrzymanie pewnej temp powietrza zasysanego. nic poza tym. u mnie jest gorace jak cholera, zwlaszcza jak butuje, mimo to jest moc. u ciebie w tdi turbinka dmucha duzo mniej niz u mnie i nie nagrzewa sie tak. poza tym w tdi turbina odgrywa mniej znaczaca role niz obecnie u mnie, z tego wzgledu, ze bezposredni wtrysk pozwala na osiagniece lepszych parametrow pracy. zwlaszcza momentu obrotowego. w tym przypadku max predkosc przez ciebie podana spowodowana jest jakims zonkiem. to nie przez BRAK IC!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MIETKACY Zgłoś #8 Napisano 10 Marca 2007 Może i tak, nie znam się aż tak dokładnie. Na poczatku stawialiśmy na uszkodzony przepływomierz ale okazało się, że jest ok. Jak szukalismy dalej okazało się właśnie, że nie ma IC. W serwisie stwierdzono, że na 95% to jest właśnie to. I dlatego cały czas pokazuje błąd w komputerze i go blokuje. Chociaż nie będę się kłucił, bo nie o to chodzi. Może być inna przyczyna, kupie przewody, zmontujemy i wtedy się z tobą podziele uwagami. Jak to mówią - Polak mądry po szkodzie.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oslo Zgłoś #9 Napisano 22 Października 2009 Witam , a to może i ja sie podłącze . Żona miala stłuczkę i poszedł icek , nie mogę dostać teraz takiego . Czy mogę założyć jakiś inny i z przodu przed chłodnicą ?? jaki on ma b yc i od czego najlepiej i czy wsio będzie ok?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #10 Napisano 22 Października 2009 z tego co się orientuję to do 1.6TD szedł jeden rodzaj IC a produkcja kolego OSLO do 1993r, nr NRF 30014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #11 Napisano 22 Października 2009 jak masz kompletowac orginalne przewody i szukac ic to za te pieniadze bys sobie juz FMIC zrobil i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIETKACY Zgłoś #12 Napisano 23 Października 2009 Witam. Są dwa rodzaje IC do paska tdi. Wymieniałem to wiem, różnią się średnicą rór i kształtem. Złączki gumowe też są inne, najlepiej patrzeć za częściami ze swojego rocznika, będzie pewniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neomobi Zgłoś #13 Napisano 23 Października 2009 witam ale ic nie tylko utrzymuje stała temperaturę powietrza ale i dodaje parę koników więcej a co do tematu to czy można założyć ic od innego samochodu/ innej marki? i jaka masz średnice tych rurek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przywar01 Zgłoś #14 Napisano 20 Czerwca 2016 Hej, Szukam intercoolera do mojego 1.9 Tdi 1994r. Z tego co juz wiem są dostępne 2 rodzaje. U mnie siedzi intercooler hella 8ML376746-321. Niestety jest on mega drogi, jako nowy i używaka. Macie jakiś pomysł jak ominąć ten temat lub gdzie mógłbym znaleźć jakiś tani zamiennik? Podobno ten typ występuje tylko w orginale...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach