Jump to content
Sign in to follow this  
shel82

Czy w B7 można regulować kąty pochylenia kół?

    Recommended Posts

    Samochód: B7 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
    Rok prod: 2012

    Cześć, pytanie jak w temacie - byłem ostatnio na ustawieniu zbieżności (wydruk w załączniku) i wyszło kilka niedociągnięć m.in. nieprawidłowe kąty pochylenia kół i ku mojemu zaskoczeniu diagnosta powiedział, że w B7 ich się nie reguluje? 

    Macie może jakieś pomysły co z tym można zrobić?

     

    Nowy Dokument 2018-10-28_1.jpg

    Edited by shel82

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2017

    Chodzi o przod czy o tyl? Z tylu sie reguluje, a z przodu zly kat moze byc z wielu przyczyn, wybite tuleje, zgiety wahach itd itd

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
    Rok prod: 2012
    10 godzin temu, ANDRIUBIKER napisał:

    Chodzi o przod czy o tyl? Z tylu sie reguluje, a z przodu zly kat moze byc z wielu przyczyn, wybite tuleje, zgiety wahach itd itd

    Chodzi o przód - tuleje akurat były wymieniane, auto było na ścieżce/szarpakach i brak luzów w zawieszeniu, wahacze proste, nowe opony, ale dalej pozostaje pytanie czy kąt pochylenia z przodu można jakoś regulować?

    Dodam, że auto uległo delikatnej kolizji (dzik), ale stroną od kierowcy...

    Możesz dać poglądowe zdjęcie, które śruby odpowiadają za regulację kąta z tyłu?

    Edited by shel82

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2017

    Jest temat o tylnym zawieszeniu, I sa tam I schematy I opis, poszukaj, a z przodu nie ma regulacji, wiec jesli geo niewalsciwa to niestety ale ten dzik musial troche namieszac w konstrukcji auta, moze tylko sanki, moze cos innego? Jak swierdziles ze wahacze proste? Na oko? Zeby to stwierdzic to trzeba na pomiar geometrii pojechac, nie geometrii zawieszenia, tylko punktow konstrukcyjnych

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2006

    Nawet uderzenie w krawężnik potrafi zrobić spustoszenie w przednim zawieszeniu, którego na oko nie sprawdzisz. Moja żona puknęła w krawężnik w czasie uślizgu koła i na geometrii wyszło, że koło jest pochylone (góra do zewnątrz). Winnym okazał się wykrzywiony amortyzator.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2009

    Regulacji jako takiej nie ma, ale można przesunąć lewo/prawo cały wspornik (tzw. sanki).

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy