dirve Zgłoś #1 Napisano 28 Października 2018 (edytowane) Hey, Sory za nowy temat, ale chciałem wrzucić to jako turtorial, bo w innych tematach by to zginęło. Narazie po trasie 40 km (trasa testowa) wygląda że buczenie przy stałych prędkościach i przy przyspieszaniu wyeliminowane. Dam znać jak będzie spisywać się to w dłuższej perspektywie Kilka faktów ->Wielu posiadaczy bitdi (znany problem na passat forum) słyszy buczenie, dudnienie i cholera wie co jeszcze. Jako, że jestem z tych osób, które jak coś przeczytają , to odrazu słyszą wszystko i szukają dziury w całym - ot takie spaczenie. Wielu próbowało to u mnie leczyć, ale się poddali ->wczoraj grzebałem przy moim zetorze, delikatnie oparłem się na filtr powietrza i nagle buczenie się pojawiło, wyskoczyło jak filip z konopi, odpuściłem i cisza. I wtedy zapaliła się lampka w głowie ... czyżby czyżyk ? Do rzeczy... FOTO 1) zdjęcie zapożyczone z tej grupy (zapomniałem zrobić całości) . Łapacz powietrza jest przykręcony na dwie śrubki i pracuje cały czas, a dodatkowo "rura" która wchodzi do filtra powietrza od tego łapacza, posiada małą cienką gumkę i cały czas pracuję, powodując drgania. Sam łapacz też jest plastikowy, i opiera się na plastiku ... 2) Filtr powietrza w bitdi .. ma 3 nóżki i jedna część ciężkiej obudowy nie ma podparcia i jest luźna (zaznaczona na różowo) Mimo 3 nóżek, obudowa jest naprawdę luźna i bez problemu na wybojach, dołkach , czy przy dużej prędkości może wpadać w rezonans , a że rura która do niego wchodzi jest luźna to mamy efekt dudnienia , bo filtr zaciąga lewe powietrze .. Co potrzeba: 1) Nie potrzeba mieć zdolności manualnych, Kazio z Zenkiem z pod monopola to zrobią, popijając wino czar teściowej. 2) Komplet kluczy - jakoś filtr trzeba wyjąć , co nie ? 3) Piankę wyciszająca samoprzylepną z klejem typu job twoja mać ( raz nakleisz i zrywając zerwiesz piankę a nie klej ) 4) nożyczki Co robimy Wycinamy, tniemy, wyklejami - nie jest to rocket since. Na zdjęciach widać co wykleiłem Czy to coś dało ? Po zamontowaniu (już nie jest tak łatwo, jak przed ) wszystko nareszcie robi się sztywne, a filtr się nie buja jak małpa na gałęzi i nie można nim ruszyć Edytowane 28 Października 2018 przez dirve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #2 Napisano 28 Października 2018 Ide do garazu obadac u siebie w 1.6tdi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2018 45 minut temu, auto85 napisał: Ide do garazu obadac u siebie w 1.6tdi... Zobacz jak masz rozwiazane laczenie. Odpal silnik i docisnij obudowe filtra, albo unies ja lekko do gory, jezeli pojawi sie dzwiek, to masz tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2018 u mnie bylo inaczej. ale znalazlem inne zrodla prawdopodobne tego colernego buczenia, jutro pojade jazde probna zrobic i zobacyzmy;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #5 Napisano 1 Listopada 2018 Zrobilem tak jak Ty ale nic to nie dalo:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #6 Napisano 9 Listopada 2018 a ja sprawdzę w 2.0TDI 150HP czy to filtr powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #7 Napisano 26 Listopada 2018 Shibby dzialales cos przy aucie?zrobiles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach