Starl0rd Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2018 (edytowane) Cześć, W przyszłym roku szykuje mi się wymiana Passata więc przygotowuje się mentalnie co bym zmienił w porównaniu do obecnie posiadanej wersji. Silnikowo jeżeli termin oczekiwania mnie nie przestraszy i rzeczywiście będzie taka wersja wezmę 2.0 190 TSI DSG. Zastanawiam się jednak nad zawieszeniem a dokładniej tytułowym DCC. 90% czasu auto użytkuje w mieście i mimo że drogi coraz lepsze codziennie denerwują mnie garby czy nierówności na drogach osiedlowych itp. Teoretycznie myślałem że DCC w trybie comfort będzie lekiem na moje poszukiwania większego komfortu. Niestety im dłużej czytam tym widzę jak dużo osób narzeka między innymi na hałas z tego zawieszenia. Sytuacja jest na tyle kuriozalna że ostatnio sprzedawca w salonie odradzał mi DCC wyliczając ile to innych fajnych dodatków mogę wziąć w tej cenie. Poza tym jak sam stwierdził drogi coraz lepsze więc to tak naprawdę zbędna fanaberia. Czy jest na forum ktoś kto ma może lepsze doświadczenia z tym zawieszeniem? Edytowane 20 Października 2018 przez Starl0rd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #2 Napisano 21 Października 2018 (edytowane) sporo sie nasłuchałem i naczytałem (sam nie jezdzilem z DCC) i z tego co wnioskuje to DCC ma najwiekszy sens jak jezdzisz na felgach 18 lub wiekszych. Sam obecnie jezdze 2.0 TDI 190 KM, kola 17 cali bez DCC i jest mega przyjemnie. [edit] 2.0 190 TSI DSG nie jest obecnie planowany do produkcji w Q1 wiec najwczesniej Q2 ale nikt z salonów nic nie wie na ten temat. Może być tak, że ten silnik pojawi sie dopiero w wersji z faceliftingiem. Edytowane 21 Października 2018 przez Tomek85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3 Napisano 21 Października 2018 Ja jeżdżę cały czas w trybie normal, tryb sport ustawiam tylko na autostradzie jak chce poszaleć, prędkości pod 260, samochód jest w tedy bardziej pewny, felgi 19. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwap Zgłoś #4 Napisano 21 Października 2018 (edytowane) Jeżdżę z systemem z DCC od ponad roku, prawie 100% po mieście w trybie komfort. Wg mnie jest bardzo duża różnica w komforcie jazdy. Drogi w moim mieście są w kiepskim stanie, więc wybór aktywnego zawieszenia był dla mnie priorytetem. W następnym samochodzie będzie napewno. Edytowane 24 Października 2018 przez dwap Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #5 Napisano 21 Października 2018 Wg mnie dcc bardziej usztywnia zawieszenie od standatdowego zawieszenia różnice czuć na autostradzie przy predkościach ponad 180 ,auto inaczej trzyma się drogi ,naprawde robi robotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grus Zgłoś #6 Napisano 21 Października 2018 (edytowane) Dla tych, co lubią bardziej na miękko faktycznie warto Comfort ustawić na miasto. Ale DCC to nie tylko amortyzatory. Ja po jakimś czasie zabawy jeżdżę teraz cały czas na Indywidual, gdzie akurat amorki mam na Normal, ale za to układ kierowniczy na sport (sztywniejszy) i światła na sport (mam cały czas pod ręką DLA). Możesz też ustawić sobie ACC na dynamiczniejszy. Ja uważam, że warto. Edytowane 21 Października 2018 przez grus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek_9 Zgłoś #7 Napisano 21 Października 2018 Potwierdzam wersję grus’a. DCC ustawiam indywidualnie i na miasto jest bajka. Trasa kwestia czy jadę a1 czy a2. Te dwie autostrady to przepaść w płynności ruchu więc dcc się przydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dealer Zgłoś #8 Napisano 6 Czerwca 2020 Czy do tego zawieszenie można założyć obniżone sprężyny ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #9 Napisano 6 Czerwca 2020 można, ja tak mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach