Skocz do zawartości
ArtureS

B5fl 2004r. AWT pomoc w ocenie logów.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów, czy ktoś mógłby mi pomóc w odczytaniu logów? Auto straciło na mocy wymieniłem DV, N75, świece wszystkie filtry świeże i nic nie pomogło. Błędów na co dzień nie ma żadnych pojawia się tylko 16689 p0299 ale to już powyżej 5tys. obrotów. Auto po chipie na 189KM oraz w LPG.

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240402

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240399

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240403

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240405

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240400

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240404

Edytowane przez ArtureS
Zmiana linków do logów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, ArtureS napisał:

DV, N75

Na oryginalne i sprawne? Bo coś tak średnio to turbo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DV z ASO a n75 mechanik wymienial sądząc po cenie to też oryginał. Wkładałem swój stary n75 i nie było poprawy. Turbo miałem wyjęte żeliwo lekko popękane od środka tylko w jednym miejscu a wirnik miał delikatny luz max dwu milimetrowy. A chip tuning może sprawiać takie problemy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem tunerem ani też tak dobrze nie umiem interpretować logów ale soft mi się faktycznie średnio podoba. 

Na logu widać że Turbo kręci się trochę wolno bo osiąga zadane ciśnienie przy jakimś 2850. Ale takie zabiegi się zdarzają po to żeby np chronić sprzęgło.

Natomiast wg mnie gorzej bo po tych 2850 Turbo pompuje więcej a nie powinno. Wygląda to tak jakby miało problem z rozkręceniem się a potem wyhamowaniem. Więc albo coś ze sterowaniem Turbo albo nieszczelność albo faktycznie Turbo ma już dość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepiej najpierw sprawdzić szczelność kompresorem jak będzie ok to podmienić n75 i sprawdzić jak jedzie i czy błąd wyskakuje a na koniec zostanie do sprawdzenia turbo i chip...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No od szczelności bym zaczął. 
Btw. to weź sprawdź te błędy bo: 16689 p0299 to raczej dwa różne błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybacz moja pomyłka błąd to dokładnie 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299.

A szczelność raczej sprawdzę dopiero w poniedziałek kiepsko z czasem niestety. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To akurat myślę że przez soft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego się obawiałem ? szczelność i tak sprawdzę bo u mnie terminy do tunera (dobrego nie pierwszego lepszego z neta) to jakiś miesiąc czekania więc mam czasu posprawdzać wszystko. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadane ciśnienie powyżej 5 tys jest zbyt duże jak na seryjna turbine dlatego pojawia się błąd. Reszta wygląda w miarę ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby wygląda w miarę ok a jednak nie ma tej mocy jak wcześniej gdy przy 2300tys obrotów przyspieszał jak dziki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności