ArtureS Zgłoś #1 Napisano 17 Października 2018 (edytowane) Witam forumowiczów, czy ktoś mógłby mi pomóc w odczytaniu logów? Auto straciło na mocy wymieniłem DV, N75, świece wszystkie filtry świeże i nic nie pomogło. Błędów na co dzień nie ma żadnych pojawia się tylko 16689 p0299 ale to już powyżej 5tys. obrotów. Auto po chipie na 189KM oraz w LPG. http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240402 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240399 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240403 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240405 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240400 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/240404 Edytowane 17 Października 2018 przez ArtureS Zmiana linków do logów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 18 Października 2018 16 godzin temu, ArtureS napisał: DV, N75 Na oryginalne i sprawne? Bo coś tak średnio to turbo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArtureS Zgłoś #3 Napisano 18 Października 2018 DV z ASO a n75 mechanik wymienial sądząc po cenie to też oryginał. Wkładałem swój stary n75 i nie było poprawy. Turbo miałem wyjęte żeliwo lekko popękane od środka tylko w jednym miejscu a wirnik miał delikatny luz max dwu milimetrowy. A chip tuning może sprawiać takie problemy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 19 Października 2018 Nie jestem tunerem ani też tak dobrze nie umiem interpretować logów ale soft mi się faktycznie średnio podoba. Na logu widać że Turbo kręci się trochę wolno bo osiąga zadane ciśnienie przy jakimś 2850. Ale takie zabiegi się zdarzają po to żeby np chronić sprzęgło. Natomiast wg mnie gorzej bo po tych 2850 Turbo pompuje więcej a nie powinno. Wygląda to tak jakby miało problem z rozkręceniem się a potem wyhamowaniem. Więc albo coś ze sterowaniem Turbo albo nieszczelność albo faktycznie Turbo ma już dość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArtureS Zgłoś #5 Napisano 19 Października 2018 Czyli najlepiej najpierw sprawdzić szczelność kompresorem jak będzie ok to podmienić n75 i sprawdzić jak jedzie i czy błąd wyskakuje a na koniec zostanie do sprawdzenia turbo i chip... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 19 Października 2018 No od szczelności bym zaczął. Btw. to weź sprawdź te błędy bo: 16689 p0299 to raczej dwa różne błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArtureS Zgłoś #7 Napisano 19 Października 2018 Wybacz moja pomyłka błąd to dokładnie 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299. A szczelność raczej sprawdzę dopiero w poniedziałek kiepsko z czasem niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #8 Napisano 20 Października 2018 To akurat myślę że przez soft Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArtureS Zgłoś #9 Napisano 20 Października 2018 Tego się obawiałem ? szczelność i tak sprawdzę bo u mnie terminy do tunera (dobrego nie pierwszego lepszego z neta) to jakiś miesiąc czekania więc mam czasu posprawdzać wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #10 Napisano 21 Października 2018 Zadane ciśnienie powyżej 5 tys jest zbyt duże jak na seryjna turbine dlatego pojawia się błąd. Reszta wygląda w miarę ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArtureS Zgłoś #11 Napisano 21 Października 2018 No niby wygląda w miarę ok a jednak nie ma tej mocy jak wcześniej gdy przy 2300tys obrotów przyspieszał jak dziki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach