Mac Up Zgłoś #1 Napisano 16 Października 2018 Witam, mam problem z pompowtryskiwaczami w 1.9 tdi AWX następującego typu korekcje na ciepłym od -0.25 do 0.25 nie zależnie od obrotów na biegu jałowym, z kolei BIPy normalnie wahają sie na poziomie 25 do 45, przy 2000 rpm rosną do poziomu 45 do 115 a przy 3000 rpm robi sie przedział 115 do 127 i bylo by wiecej ale komputer juz wiecej pokazać nie chce, co oznaczają takie duze wartości i czy to normalne a jezeli nie to czy jest na to jakieś lekarstwo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #2 Napisano 17 Października 2018 Przycierają się zawory w pompkach. Spróbuj zrobić czyszczenie preparatem liqui moly (puszka włączona w zamknięty obieg paliwa) a pozniej dolej około pół litra oleju 2t , np. Orlen 2t półsyntetyk ,(a najlepiej liqui moly 1052) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3 Napisano 19 Października 2018 masz jakieś błędy na vagu ? nie wlewaj żadnego oleju półsyntetycznego bo do silników na pompowtryskach leje sie do końca żywota silnika olej syntetyczny 5W40 z normą 505.01 a do wtrysków możesz zastosować preparat do czyszczenia wtryskiwaczy diesla wlewając go do baku lub ten liqui moly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grant Zgłoś #4 Napisano 21 Października 2018 (edytowane) Andrzej miał na myśli czyszczenie przez LM diesel spulung (podłączenie tzw "na krótko"-obieg zamkniety) a nastepnie "nawilżenie" przez olej 2T do baku. Standardowo 250ml na bak ale po takiej operacji może być więcej. Regularne smarowanie (dodawanie 2T do paliwa) to temat przetestowany. ps. LM obecnie zmieniło oznaczenie tego 1052 - aktualnie inne jak będę w garażu to rzuce okiem na nowy nr (skład ten sam). No i weryfikacja wtyczek na pompkach - podoginać konektorki (po 2piny na wtyczce). Edytowane 21 Października 2018 przez Grant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach