Skocz do zawartości
daniel0

2,0 tdi 136km BGW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam postaram sie w skrócie opisać swój problem , a wiec posiadam passata b5 2,0TDI BGW pewnego dnia podczas jazdy zaświeciła mi sie kontrolka świec żarowych i błąd (motorstörung werkstatt) i silnik przeszedł w stan awaryjny , po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd dalej sie swiecił lecz auto jechało normalnie ,bład zapalał sie co jakiś czas lecz silnik nie przechodził w stan awaryjny, mój błąd ze sie tym nie przejąłem ponieważ jakoś po 2 miesiącach auto rano nie odpalało udało sie to dopiero za pomoca PLAKA . Okazało sie ze oringi  na pompowtryskach  sa do wymiany , po wymianie wszystko wróciło do normy błąd juz sie nie zapalał autko normalnie odpalało, az do teraz gdy znów rano nie moglem go odpalić ,tak wiec po raz drugi wymieniłem te oringi lecz bład znów sie swieci i auto odpala normalnie z 2-3dni po czym znów jest z tym problem , w miedzy czasie zostało jescze wymienione : zaworek zwrotny i uszczelnienie pompy vacum, problem z odpalanie jest cały czas , macie pomysł co to moze być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wytarte gniazda pompowtryskiwaczy? Jak wizualnie wyglądały gniazda? Jaki przelot autka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności