Skocz do zawartości
samerowski

Passat B6 2.0 TDI BMP - Problem z silnikiem, dziwny dźwięk.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam VW Passat B6 2.0 TDI 140KM BMP, mój problem dotyczy części silnika. Otóż od pewnego czasu silnik zaczął co raz głośniej chodzić w raz z komunikatem "Oil pressure, engine off" (niskie ciśnienie oleju)

Nagranie problemu:

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brzmi jak dwumas i uszkodzone łożysko wyciskowe . Stawiam flaszkę, że to to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, MucikV napisał:

Brzmi jak dwumas i uszkodzone łożysko wyciskowe . Stawiam flaszkę, że to to

 

@MucikV problem w tym, że autko stoi u mechanika od dwóch tygodni i wymienił kompletny zestaw dwumas i sprzęgła (faktura na ponad 2000) oraz zostały wymienione 2x pompa oleju (używana) i simmeringi - całość wycenił na bagatela ponad 3500 zł, a auto nadal nie naprawione. Koniec końców stwierdził, że obróciło panewki i wał jest do szlifu... 

Teraz spróbuje ściągnąć auto i dać do innego mechanika, bo to porażka. Na początku obstawiałem pompę oleju wraz z wałkiem rozrządu i szklankami... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj adres , wyśle flaszkę.  Ale dzwiekowo objaw pasuje jak murzyn do pola 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, MucikV napisał:

Podaj adres , wyśle flaszkę.  Ale dzwiekowo objaw pasuje jak murzyn do pola 

@MucikV czyli co teraz zrobić? Skoro dwumas wymienił oraz dwa razy pompę oleju, brak mi sił... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wałek i szklanki w końcu sprawdzony? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, MucikV napisał:

A wałek i szklanki w końcu sprawdzony? 

@MucikV podobno walek dobry, niby mechanik sprawdzał, szklanek nie sprawdzał. Może coś popsuł podczas składania? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie sprawdź pompę oleju, na pewno któryś napinacz napędu pompy poleciał albo się zaraz urwie.  zdejmij  miskę olejową będzie widać. Stąd też ten komunikat o niskim ciśnieniu oleju. I lepiej nie jeździj tym autem, bo uszkodzenie doprowadzi do pełnego remontu silnika, lub wymiany. Poszukaj tematów o pompach oleju, są dwie szkoły usunięcia na dobre tej przypadłości. Koszty powinny ci się zamknąć w okolicach 2000 tys. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności