Skocz do zawartości
rosol

benzyna 1.8 TSI turbina K03

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos sie orientuje jaka dokladnie w tym silniku siedzi turbina? Dokladnie ktore turbo K03? 

Standardowo dmucha 0.6 bara a ile jest w stanie dac na maksa? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W TSI jest nieco inna turbina niż w TFSI (AXX, BWA). Siedzi tam IHI K03, jej największym problemem nie jest to ile wydmucha, a mała strona gorąca która bardzo ogranicza silnik. Mianowicie powyżej 4500 obr moment obrotowy będzie leciał w dół i to bardzo. Charakterystyka robi się wtedy nieco dieslowska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałeś o 2.0 .. w 1.8 siedzi taka sama?

no i pytam o BZB/CDAA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 od 1.8 różni się tylko wałem. Dokładniej jest inny skok tłoka. Resztą jest identyczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo od 1.8TSI wydmucha efektywnie maks 1.1 bara.

wsadzając downpipe damy radę 1.3 bara

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2018 o 08:14, Jankus napisał:

W TSI jest nieco inna turbina niż w TFSI (AXX, BWA). Siedzi tam IHI K03, jej największym problemem nie jest to ile wydmucha, a mała strona gorąca która bardzo ogranicza silnik. Mianowicie powyżej 4500 obr moment obrotowy będzie leciał w dół i to bardzo. Charakterystyka robi się wtedy nieco dieslowska.

IHI K03? to albo IHI, albo K03 ...przecież to dwóch różnych producentów, IHI RH5 jest dopiero w 2.0 CCZA i pochodnych. i faktycznie k03 w 1.8 TSI puchnie szybko, po zmianie na IHI z 2.0 dostaje strasznego kopyta motor powyżej 4k rpm aż do redline.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CDAA

OE VW  06J145701R 

K03-5303  

OE BW  53039700136  i  53039880136

 

BZB

OE VW  06J145702C

K03-5303

OE BW  53039700134  i  53039880134

 

CCZA, CCZB

OE VW  06J145713T  06J145722B

IHI JH5 RHF5

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2019 o 08:52, HAKSIURS napisał:

IHI K03? to albo IHI, albo K03 ...przecież to dwóch różnych producentów, IHI RH5 jest dopiero w 2.0 CCZA i pochodnych. i faktycznie k03 w 1.8 TSI puchnie szybko, po zmianie na IHI z 2.0 dostaje strasznego kopyta motor powyżej 4k rpm aż do redline.

 

APR który robi sporo części tuningowych do grupy VAG, opisał tę turbinę jako IHI K03. Może to jakiś skrót myślowy, nie wiem. Podobnie na stronie ECS.

Druga sprawa, u mnie IHI po zrobieniu hybrydy ograniczała możliwości silnika powyżej 4,5-5 tys obrotów. Dopiero zmiana na K04-064 dała silnikowi kopyta. 

@rosol czyli wynika że obydwie turbosprężarki są identyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.04.2019 o 23:05, Jankus napisał:

APR który robi sporo części tuningowych do grupy VAG, opisał tę turbinę jako IHI K03. Może to jakiś skrót myślowy, nie wiem. Podobnie na stronie ECS.

Druga sprawa, u mnie IHI po zrobieniu hybrydy ograniczała możliwości silnika powyżej 4,5-5 tys obrotów. Dopiero zmiana na K04-064 dała silnikowi kopyta. 

@rosol czyli wynika że obydwie turbosprężarki są identyczne?

IHI do tego hybryda puchła przy 5k rpm? mam wrażenie że cały czas piszesz o K03, to by się zgadzało w 100%, seria nowa IHI u mnie przy mocy 289hp ciągnie boosta do samego odcięcia równo bez chwili zwątpienia. i IHI JH5 to nie to samo co Borg K03-5303.

Dnia 4.04.2019 o 23:05, Jankus napisał:

APR który robi sporo części tuningowych do grupy VAG, opisał tę turbinę jako IHI K03. Może to jakiś skrót myślowy, nie wiem. Podobnie na stronie ECS.

Druga sprawa, u mnie IHI po zrobieniu hybrydy ograniczała możliwości silnika powyżej 4,5-5 tys obrotów. Dopiero zmiana na K04-064 dała silnikowi kopyta. 

@rosol czyli wynika że obydwie turbosprężarki są identyczne?

w razie wątpliwości, mój materiał :) 

 

Edytowane przez HAKSIURS
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności