Skocz do zawartości
bigstar102001

B7 Bluemotion - prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pojawił się komunikat silnika (pomarańczowa).

Po podłączeniu VCDS-a otrzymałem poniższy komunikat. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu z czym to się wiąże.

Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BL    HW: 03L 907 309 Q
   Component: R4 2,0L EDC   H28 9910  
   Revision: 44H28---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012042401080000
   Shop #: WSC 00015 115 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI10103L906018BL 003014
   ROD: N/A
   VCID: 75E63A96D45A76E9C1-8020

No ASAM data for: "EV_ECM20TDI10103L906018BL" (VW46)
2 Faults Found:
9570 - ROD - Unknown Error Code
          - 00 [096]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

9688 - ROD - Unknown Error Code
          - 00 [237]
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Mileage: 187352 km
                    Date: 2018.10.05
                    Time: 18:33:56

Readiness: 1 1 0 0 0

Edytowane przez bigstar102001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KLON VCDS = brak opisów . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
4C-Tire Pressure II -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BL    HW: 03L 907 309 Q
   Component: R4 2,0L EDC   H28 9910  
   Revision: 44H28---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012042401080000
   Shop #: WSC 00015 115 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BL 003014
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BL.rod
   VCID: 75E63A96D45A76E9C1-8020

1 Fault Found:
9688 - Reductant Tank Temperature Sensor
          P205B 00 [237] - Implausible Signal

          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 187440 km
                    Date: 2018.10.09
                    Time: 20:18:13

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 14 °C
                    Intake air temperature: 14 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.600 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Outside air temperature: 14.0 °C
                    Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 6 hPa
                    Sensor for reducing agent fill level: fill level: 80.21 %
                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 47.1 °C
                    Reducing agent pump: activation: 0.00 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Płyn DEF służy do przekształcania pozostałości spalin w gazy nieszkodliwe.

Aby wypalić te cząstki, temperatura układu wydechowego musi wzrosnąć. wtryskiwanie płynu DEF do strumienia spalin powoduje wzrost temperatury w filtrze cząstek stałych (DPF).

System jest w stanie przekształcić szkodliwy NOx w azot, dwutlenek węgla i wodę.

Katalizator redukujący (SRK) został dodany w celu dalszego zmniejszenia ilości NOx znajdującego się jeszcze w strumieniu spalin.

Czujnik temperatury reduktora informuje komputer silnika (PCM) o temperaturze DEF w zbiorniku. Jeśli moduł PCM wykrywa nieprawdopodobny sygnał z czujnika temperatury reduktora, ustawiony jest kod P205B.

Czy może ktoś potwierdzić, że problem może być związany z uszkodzonym czujnikiem temperatury reduktora ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności