Skocz do zawartości
toomkk

Problem z przekaznikiem 167

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po dłuższym postoju, zwykle rano mam problem z odpaleniem auta. Rozrusznik kręci a silnik nie ma chęci. Na ogół po kilku minutach normalnie odpala i do nastepnego poranka wszystko jest ok. Problem nasilił teraz gdy jest chłodniej. Udało mi się ustalić, że jest to powiązane z zasilaniem przekaźnika 167 a dokładniej z masą, która podobno jest podawana ze sterownika silnika. Podejrzewam, że problem tkwi w sterowniku silnika, alarmie fabrycznym lub kabelkach. Tylko nie wiem jak się do tego zabrać.

Może ktoś z was spotkał się już z podobnym problemem lub wie od czego i jak zacząć poszukiwania przyczyny. 

Kod silnika AGG

Schematy mile widziane 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności