Skocz do zawartości
viking

passat b7 problem z xenonem bład

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie mam nadzieje ze się nie narażę ale przeglądam forum i nic znalez na ten temat nie mogę  jestem właścicielem Passata b7 od nie dawna mam błąd xenonu zakupiłem vcdsa iniebardzo wiem jak mam się tego błędu pozbyć oto błąd

5275648 - Przełączanie z ruchu lewostronnego na prawostronny aktywne C1080 00 [009]

 

nie wiem w jakiej grupie tego szukać jak przekodować by było ok bo w nocy jak jadę to mi się wydaje ze prawa lampa daje gdzieś na maxa w lewo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat,bo mam dokładnie to samo:-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz dokładnie błąd jak powyżej to spr. w MFA nie masz opcji tzw. turystycznej?

Jeśli błąd jest inny (a z tego co widzę w innym temacie który już zawędrował do śmietnika to tak) to raczej kwestia uszkodzonego czujnika. Zwykle to wtedy sterownik wyrzuca błąd niespełnionych warunków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie testy lampy przechodzą.Miałem poważny spadek napięcia na akumulatorze, może  to było powodem.

W każdym razie, lampy niby wymagają kalibracji, do której VCDS nie dopuszcza,jakby niezależnie od tego ruchu lewostronnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd  5275220 to jest brak kalibracji. Masz zawieszenie adaptacyjne? 

Zakładam, że adaptację robisz zgodnie z instrukcją ross-techa

Regulacja reflektorów
[Wybierz]
[55 - Zakres ksenonów]
[Ustawienia podstawowe - 04]
Wybierz Podstawowe ustawienie reflektorów z menu rozwijanego.
[Go!], Aby aktywować ustawienie podstawowe.
Mier. Pole bloku pokaże Running.
Wyreguluj reflektory za pomocą ich ręcznych śrub regulacyjnych w odniesieniu do odpowiedniego celu.
[Stop] po zakończeniu wszelkich niezbędnych regulacji mechanicznych.
Wybierz Potwierdź ustawienie podstawowe
[Idź!], Aby aktywować ustawienie podstawowe.
Po pojawieniu się wyniku „Zakończono poprawnie” kliknij [Stop]
. Teraz należy się nauczyć regulacji.
[Gotowe, wróć]
Nie zapomnij później sprawdzić / wyczyścić kodów usterek.
[Zamknij kontroler, wróć - 06]

 

Wiem, że to głupie, a czasem pewne rzeczy nie działają jeśli silnik nie jest odpalony :). A może być też tak, że ryż w kabelku zsechł się już na amen. Znajdź kogoś z vasem i przeprowadź adaptację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie?

Chętnie bym zrobił zgodnie ze wskazówką, lecz w kanale 04 mam to, na obrazku, co  trafiło śmietnik forum.No i ryż b. świeżo przyrządzony;-)

W menu jest jeszcze opcja jakby reset ustawień,której nie zrobiłem, bo ostrzegają przed poważnym rozregulowaniem.Później mogę wrzucić zrzut .Hmm, fakt, silnik nie pracował?

20200819_101902.jpg

Edytowane przez wektor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zapytam czy masz zawieszenie adaptacyjne :). Kontrolnie sprawdź też czy przypadkiem nie rozpiął ci się któryś przegub na czujniku poziomowania na tylnym wahaczu (jeśli nie masz dcc)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, przeoczyłem pytanie.

Nie, zawieszenie klasyczne.

Podejrzewam,że przy próbie odpalenia auta na zdechłym aku  coś poszło nie tak.Nic innego się nie działo,auto od tygodnia w garażu.

Jeszcze raz sprawdzę odczyty ze świateł i ew kodowania.Może tam coś jest nie halo.

W B6 przy uwalonym czujniku miałem po prostu błąd czujnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pytałem o DCC bo tam błędy czujników logują się w sterowniku zawieszenia a nie świateł :). Aku wymieniałeś czy doładowywałeś? Jak to drugie, to odłącz ujemną klemę na 10-15 minet, niech komputer odczyta wszystkie sterowniki od nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj jakie masz tam kodowania. Nic nie mieszane było przypadkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lampy2.JPG.c2e4b26ccf690bde9fc76054b3de9dd8.JPGKomplet danych:

 

lampy1.jpg

lampy2.JPG

lampy3.JPG

lampy4.JPG

lampy5.JPG

lampy6.JPG

lampy7.JPG

do tego jeszcze:

IDE03215   Uruchomienie silnika przez funkcję Start-Stop OFF
  IDE03602   Przedni lewy czujnik wysokości zawieszenia 0.00 %
  IDE03604   Tylny lewy czujnik wysokości zawieszenia 34.14 %
  IDE03622   Lewy silnik nastawczy regulacji zasięgu reflektorów: status Brak usterki
  IDE03623   Prawy silnik nastawczy regulacji zasięgu reflektorów: status Brak usterki
  IDE03624   Silnik nast.lewego dynam.światła kierowanego: wart.wymag. 7.500 °
  IDE03625   Silnik nast.prawego dynam.światła kierowanego: wart.wymag. 6.000 °
  IDE03626   Silnik nastawczy lewego dynam.światła kierowanego: status Brak usterki
  IDE03627   Silnik nastawczy prawego dynam.światła kierowanego: status Brak usterki
  IDE03628   Silnik nastawczy zmiennego oświetlenia PL: status Brak usterki
  IDE03629   Silnik nastawczy zmiennego oświetlenia PP: status Brak usterki
  IDE03630   Lewy silnik nast.regulacji zasięgu reflektorów: wart.wym. 0.00 %
  IDE03631   Prawy silnik nast.regulacji zasięgu reflektorów: wart.wym. 0.00 %
  IDE03632   Przełączanie z ruchu lewostronnego na prawostronny ON
  IDE03669   Status rozdzielenia światła nieaktywowane
  IDE03727   Zmienne oświetlenie z przodu z lewej strony: poł.wymagane 10.00 %
  IDE03728   Zmienne oświetlenie z przodu z prawej strony: poł.wymagane 10.00 %
  IDE03788   Status Nastaw podstawowych reflektorów Brak polecenia
  ENG101629   Basic setting value front -25.6 mm
  ENG102694   Basic setting value rear -25.6 mm
  ENG101323   Headlight levelling control state Statycznie
  ENG107365   Left dynamic cornering light value 7.41 °
  ENG103737   Left headlight levelling control value -1.0 mm
  ENG107366   Left headlight levelling motor position 60.8 %
  ENG107367   Left light distribution value 0.00 %
  ENG107368   Left static cornering light dimming value 0.0 %
  ENG108468   Right dynamic cornering light value 5.91 °
  ENG102296   Right headlight levelling control value -1.0 mm
  ENG108469   Right headlight levelling motor position 60.0 %
  ENG108470   Right light distribution value 0.00 %
  ENG108471   Right static cornering light dimming value 0.0 %
  ENG100133   Supply voltage for Left Headlamp Power Module 12.2 V
  ENG103786   Supply voltage for Right Headlamp Power Module 12.2 V

____________________________

Tryb podróżny wyłączyłem manetką( dziwne, bo VCDS nie pozwala) więc pozostał błąd kalibracji.

Po edycji problem rozwiązany.

Należało uruchomić  Nastawy podstawowe, (cofać wszystkich dopasowań bez kodu serwisu się nie dało.) i Potwierdzić nastawy podstawowe.

20200819_163540.thumb.jpg.5b370963b1f04e0b98c50526543da232.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez wektor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności