viking Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2018 witajcie mam nadzieje ze się nie narażę ale przeglądam forum i nic znalez na ten temat nie mogę jestem właścicielem Passata b7 od nie dawna mam błąd xenonu zakupiłem vcdsa iniebardzo wiem jak mam się tego błędu pozbyć oto błąd 5275648 - Przełączanie z ruchu lewostronnego na prawostronny aktywne C1080 00 [009] nie wiem w jakiej grupie tego szukać jak przekodować by było ok bo w nocy jak jadę to mi się wydaje ze prawa lampa daje gdzieś na maxa w lewo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #2 Napisano 18 Sierpnia 2020 Podbijam temat,bo mam dokładnie to samo:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3 Napisano 18 Sierpnia 2020 Jeśli masz dokładnie błąd jak powyżej to spr. w MFA nie masz opcji tzw. turystycznej? Jeśli błąd jest inny (a z tego co widzę w innym temacie który już zawędrował do śmietnika to tak) to raczej kwestia uszkodzonego czujnika. Zwykle to wtedy sterownik wyrzuca błąd niespełnionych warunków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #4 Napisano 19 Sierpnia 2020 Wszystkie testy lampy przechodzą.Miałem poważny spadek napięcia na akumulatorze, może to było powodem. W każdym razie, lampy niby wymagają kalibracji, do której VCDS nie dopuszcza,jakby niezależnie od tego ruchu lewostronnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #5 Napisano 19 Sierpnia 2020 Błąd 5275220 to jest brak kalibracji. Masz zawieszenie adaptacyjne? Zakładam, że adaptację robisz zgodnie z instrukcją ross-techa Regulacja reflektorów [Wybierz] [55 - Zakres ksenonów] [Ustawienia podstawowe - 04] Wybierz Podstawowe ustawienie reflektorów z menu rozwijanego. [Go!], Aby aktywować ustawienie podstawowe. Mier. Pole bloku pokaże Running. Wyreguluj reflektory za pomocą ich ręcznych śrub regulacyjnych w odniesieniu do odpowiedniego celu. [Stop] po zakończeniu wszelkich niezbędnych regulacji mechanicznych. Wybierz Potwierdź ustawienie podstawowe [Idź!], Aby aktywować ustawienie podstawowe. Po pojawieniu się wyniku „Zakończono poprawnie” kliknij [Stop] . Teraz należy się nauczyć regulacji. [Gotowe, wróć] Nie zapomnij później sprawdzić / wyczyścić kodów usterek. [Zamknij kontroler, wróć - 06] Wiem, że to głupie, a czasem pewne rzeczy nie działają jeśli silnik nie jest odpalony . A może być też tak, że ryż w kabelku zsechł się już na amen. Znajdź kogoś z vasem i przeprowadź adaptację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #6 Napisano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) Dzięki za zainteresowanie? Chętnie bym zrobił zgodnie ze wskazówką, lecz w kanale 04 mam to, na obrazku, co trafiło śmietnik forum.No i ryż b. świeżo przyrządzony;-) W menu jest jeszcze opcja jakby reset ustawień,której nie zrobiłem, bo ostrzegają przed poważnym rozregulowaniem.Później mogę wrzucić zrzut .Hmm, fakt, silnik nie pracował? Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 19 Sierpnia 2020 Jeszcze raz zapytam czy masz zawieszenie adaptacyjne . Kontrolnie sprawdź też czy przypadkiem nie rozpiął ci się któryś przegub na czujniku poziomowania na tylnym wahaczu (jeśli nie masz dcc) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #8 Napisano 19 Sierpnia 2020 Sorry, przeoczyłem pytanie. Nie, zawieszenie klasyczne. Podejrzewam,że przy próbie odpalenia auta na zdechłym aku coś poszło nie tak.Nic innego się nie działo,auto od tygodnia w garażu. Jeszcze raz sprawdzę odczyty ze świateł i ew kodowania.Może tam coś jest nie halo. W B6 przy uwalonym czujniku miałem po prostu błąd czujnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #9 Napisano 19 Sierpnia 2020 Dlatego pytałem o DCC bo tam błędy czujników logują się w sterowniku zawieszenia a nie świateł :). Aku wymieniałeś czy doładowywałeś? Jak to drugie, to odłącz ujemną klemę na 10-15 minet, niech komputer odczyta wszystkie sterowniki od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #10 Napisano 19 Sierpnia 2020 Podaj jakie masz tam kodowania. Nic nie mieszane było przypadkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #11 Napisano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) Komplet danych: do tego jeszcze: IDE03215 Uruchomienie silnika przez funkcję Start-Stop OFF IDE03602 Przedni lewy czujnik wysokości zawieszenia 0.00 % IDE03604 Tylny lewy czujnik wysokości zawieszenia 34.14 % IDE03622 Lewy silnik nastawczy regulacji zasięgu reflektorów: status Brak usterki IDE03623 Prawy silnik nastawczy regulacji zasięgu reflektorów: status Brak usterki IDE03624 Silnik nast.lewego dynam.światła kierowanego: wart.wymag. 7.500 ° IDE03625 Silnik nast.prawego dynam.światła kierowanego: wart.wymag. 6.000 ° IDE03626 Silnik nastawczy lewego dynam.światła kierowanego: status Brak usterki IDE03627 Silnik nastawczy prawego dynam.światła kierowanego: status Brak usterki IDE03628 Silnik nastawczy zmiennego oświetlenia PL: status Brak usterki IDE03629 Silnik nastawczy zmiennego oświetlenia PP: status Brak usterki IDE03630 Lewy silnik nast.regulacji zasięgu reflektorów: wart.wym. 0.00 % IDE03631 Prawy silnik nast.regulacji zasięgu reflektorów: wart.wym. 0.00 % IDE03632 Przełączanie z ruchu lewostronnego na prawostronny ON IDE03669 Status rozdzielenia światła nieaktywowane IDE03727 Zmienne oświetlenie z przodu z lewej strony: poł.wymagane 10.00 % IDE03728 Zmienne oświetlenie z przodu z prawej strony: poł.wymagane 10.00 % IDE03788 Status Nastaw podstawowych reflektorów Brak polecenia ENG101629 Basic setting value front -25.6 mm ENG102694 Basic setting value rear -25.6 mm ENG101323 Headlight levelling control state Statycznie ENG107365 Left dynamic cornering light value 7.41 ° ENG103737 Left headlight levelling control value -1.0 mm ENG107366 Left headlight levelling motor position 60.8 % ENG107367 Left light distribution value 0.00 % ENG107368 Left static cornering light dimming value 0.0 % ENG108468 Right dynamic cornering light value 5.91 ° ENG102296 Right headlight levelling control value -1.0 mm ENG108469 Right headlight levelling motor position 60.0 % ENG108470 Right light distribution value 0.00 % ENG108471 Right static cornering light dimming value 0.0 % ENG100133 Supply voltage for Left Headlamp Power Module 12.2 V ENG103786 Supply voltage for Right Headlamp Power Module 12.2 V ____________________________ Tryb podróżny wyłączyłem manetką( dziwne, bo VCDS nie pozwala) więc pozostał błąd kalibracji. Po edycji problem rozwiązany. Należało uruchomić Nastawy podstawowe, (cofać wszystkich dopasowań bez kodu serwisu się nie dało.) i Potwierdzić nastawy podstawowe. Edytowane 7 Września 2020 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach