mate34 Zgłoś #1 Napisano 18 Listopada 2017 Witam wszystkich jestem tu nowy. Mam pytanie,czy jest mozliwosc zebym mial miekki pedal hamulca jezeli lewy tylny zacisk mam od b4 a prawy tylny od b5? Dodam ze przod jest normalny. Czy raczej jest to wina serwa ktore przepuszcza lub zapowietrzenie? Dzieje sie tak na zapalonym silniku,na zgaszonym pedal twardy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siksu Zgłoś #2 Napisano 12 Lutego 2018 Witam, jakiś czas temu hamulec zrobił się miękki tzn. nieda się go nabić nawet na wyłączonym silniku, wpada do podłogi lecz coś tam hamowało. Z braku czas, nieodpowiedzialności i tego że auto było używane odświętna na przejechanie kilometra nie było nawet zaglądane do tego. Ostatnio pojawiła się niespodzianka w czasie jazdy padlo tez wspomaganie kierownicy, czy może to być następstwo nienaprawienia hamulców i co może byc tego przyczyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siksu Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2018 (edytowane) Jeden problem rozwiazany przewód od wspomagania taki metalowy pod chlodnicą był pęknięty. Pozostaje problem hamulców Edytowane 13 Lutego 2018 przez Siksu Dodam tylko że widać ze prawe przednie koło wogóle nie hamuje, auto ostatnio troche stało i widac ze prawa tarcza jest cala delikatnie pokryta rdzą a lewa sie dotarła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asscesion Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2018 Witam. Otóż mam problem z moim passatem b5 z 2000r. Podczas jazdy mam miękki pedał hamulca lecz przed odpaleniem jest on bardziej twardy. Po przebyciu kilku km zaczynają sie palić z tyłu hamulce. Płynu w ogóle nie ubywa,odpowietrzany był kilka razy na 2x różne sposoby. 1. Sposobem było to najdalszym punktem od pompki i najbliższym. Robiliśmy to w 2 osoby stara metoda jak i również pompką próżniową. Wymienione zostały: Zaciski tylne . pompa hamulcowa,tylny przewód gumowy. Uprzedzam że w moim passacie nie ma pompki vacuum gdyż jest to model przed liftowy jak i korektora hamowania ( Chyba, że nie umiem go znaleźć ) Nie mam pojęcia co jest robione przez nas źle , mechanicy również się poddają zatem forum jest moją jedyna nadzieją. Pozdrawiam i dziękuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #5 Napisano 2 Października 2018 Serwo jest winne, zawór zwrotny od serwa może puszczac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asscesion Zgłoś #6 Napisano 2 Października 2018 14 minut temu, janekg16 napisał: Serwo jest winne, zawór zwrotny od serwa może puszczac Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi sie ,że jakby padło servo to pedał hamulca byłby cały czas twardy na zgaszony lub odpalonym silniku . Myle się ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shewush Zgłoś #7 Napisano 3 Października 2018 (edytowane) Podepnę się pod temat bo mam ten sam problem.Wymiana pompy z serwem nic nie dała. Edytowane 3 Października 2018 przez Shewush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach