Skocz do zawartości
czernobyl

Sporo pytań nowego posiadacza B7 1.6tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 8.10.2018 o 10:11, czernobyl napisał:

 marzy mi się zamontowanie go w ten sposób w dokładce schowka pasażera jak na obrazku: IMG_1313.jpg

 

 

Tu masz za 100zl

https://allegro.pl/interfejs-mdi-5n0035342e-vw-passat-b7-cc-i7542482118.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, trix napisał:

tak jak napisałem nad obrazkiem - MDI już jest podłączone i gra, bardziej chodziło mi o techniczne zamontowanie tego w mniejszym schowku - mocowałem się w weekend, ale poddałem się - mdi wylądowało pod fotelem pasażera razem ze stosem kabli zasilających cb i ładowarki do telefonów. Jest niewidoczne, ponieważ kable puściłem bokiem tunelu środkowego. Może przy jakiejś okazji wrócę do pomysłu takiej ładnej instalacji ;)

 

to jeszcze jedno pytanie - też czytałem forum - jakaś ostateczna wersja rozwiązania przełączenia Start-Stop by działał dokładnie na odwrót (wyłączone na starcie) lub by pamiętał ostatnie ustawienie? Próbowałem wczoraj ze swoim 12.12 i strasznie biednie wyglądają możliwości ustawień w kanałach 09 i 19 - ledwie pierwsze trzy bajty w obu modułach mają jakiekolwiek opisy w Long Coding Helper. Próbował ktoś to deaktywować klonem VCP? - jest tam opcja disable SS, ale jak zwykle w przypadku vagcanpro - zero informacji, zero opisów, minimalna ilość informacji w necie.  

Ewentualnie jakiś prosty schemat DIY dla kogoś, kto potrafi połączyć kabelki, ale ma zerowe pojęcie o elektronice? Widziałem na allegro np. układ NE555, ale on po określonym czasie podaje napięcie aż do wyłączenia prądu, jest jakiś sposób, by np. połączyć dwa NE555 w taki sposób, by uzyskać efekt podania zasilania przez 1s?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, czernobyl napisał:

to jeszcze jedno pytanie - też czytałem forum - jakaś ostateczna wersja rozwiązania przełączenia Start-Stop by działał dokładnie na odwrót (wyłączone na starcie) lub by pamiętał ostatnie ustawienie? Próbowałem wczoraj ze swoim 12.12 i strasznie biednie wyglądają możliwości ustawień w kanałach 09 i 19 - ledwie pierwsze trzy bajty w obu modułach mają jakiekolwiek opisy w Long Coding Helper. Próbował ktoś to deaktywować klonem VCP? - jest tam opcja disable SS, ale jak zwykle w przypadku vagcanpro - zero informacji, zero opisów, minimalna ilość informacji w necie.  

 

Coś słabo szukałeś na forum , w poście 113 jest gotowy i działający sposób  wyłączenia SS przez zmianę temperatury.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ależ czytałem :)

ale tak jak napisałem - mój vcds 12.12 biedny jest i nie widzę możliwości zakodowania w żadnym wymienionym module (czekam na 18.x od majfrienda), w modułach 09 i 19 widzę po 3 pierwsze bajty w długim kodowaniu, reszta jest pusta - nie będę na pałę wpisywał co bądź, bo szybciej w ogóle nie odjadę niż osiągnę zamierzony efekt

vagcanpro to niewiadoma co mi zrobi, bo z silnikiem łączy się tak samo jak mój 12.12 (update sw po dieselgate=prawie nic nie działa w module 01)

natomiast moduł elektroniczny pokazany przez Hiszpana jest cool, tylko nie potrafię sobie nic sensownego na allegro znaleźć - jak tylko pojawia się to jako moduł dedykowany do start-stop, to kosztuje 100+, także byłbym wdzięczny za jakiegoś hinta do układu z naszego rynku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, hej! Jak tam mój były Passek? ?

Popatrzyłem na forum i widzę, że dość ambitnie podszedłeś do tematu :) Co do przełącznika lusterek, to zobacz czy przypadkiem nie dostał się tam piasek i go nie przyblokował. Miałem tak już w jakimś aucie, a widziałeś jak u mnie wygląda przed domem, gdzie niejedno dziecko widzi ogromną piaskownicę :)

Podpowiem Ci jeszcze w sprawie chipa, że w Puszczykowie jest jakiś (ponoć dość znany) magik od VW i robi takie rzeczy w sensowny sposób. Znajomy serwisuje tam swojego Passka z tym samym silnikiem i pokusił się kiedyś na tą modyfikację z bardzo zadowalającym efektem. Więcej nie pamiętam, ale z pewnością w necie wyszperasz potrzebne informacje.

Szerokości!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, carbon_dioxide napisał:

hej, hej! Jak tam mój były Passek? ?

Popatrzyłem na forum i widzę, że dość ambitnie podszedłeś do tematu :) Co do przełącznika lusterek, to zobacz czy przypadkiem nie dostał się tam piasek i go nie przyblokował. Miałem tak już w jakimś aucie, a widziałeś jak u mnie wygląda przed domem, gdzie niejedno dziecko widzi ogromną piaskownicę :)

Podpowiem Ci jeszcze w sprawie chipa, że w Puszczykowie jest jakiś (ponoć dość znany) magik od VW i robi takie rzeczy w sensowny sposób. Znajomy serwisuje tam swojego Passka z tym samym silnikiem i pokusił się kiedyś na tą modyfikację z bardzo zadowalającym efektem. Więcej nie pamiętam, ale z pewnością w necie wyszperasz potrzebne informacje.

Szerokości!

Witaj, Twój były pasek ma się dobrze - zrobiłem nim 6 tysięcy w te dwa miesiące praktycznie bezinwestycyjnie ( cały rozrząd dla pewności, bo przy 80k w dokumentach było potwierdzenie wymiany wyłącznie pompy, bez paska i napinaczy - ale to w kategorii eksploatacja) oraz zmiana oleju (kompletny brak wiary w oleje LongLife); praktycznie wszystko działa wg mojego rozumowania tak, jak powinno; VCDS 18 w końcu daje radę z 1.6TDI. Z ciekawostek: "mój" serwis (Skoda-Jóźwiak, Suchy Las) twierdzi po VIN, że auto nie ma dwumasy

Także jedyna faktyczna "inwestycja" w naprawy to wspomniany używany przełącznik lusterek (~30PLN). Sam przełącznik musiał być już wcześniej wymieniany - po jego wyjęciu zamiast symboli i oznaczeń VW była tylko nalepka "made in china", a po wyjęciu cały przełącznik się rozleciał :) także ostatecznie dobrze zrobiłem,  że wymieniłem - w chińczyku w ogóle nie chciało "zaskoczyć" grzanie lusterek nawet pomimo siłowej zmiany pozycji.

co do tunera - to celuję, by umówić się w Tuneforce za niedługo; nie spieszyłem się z tym - najpierw chciałem 'oblatać' pojazd, żeby wiedzieć na czym stoję i co jest do zrobienia sprzętowo, zanim wybiorę się na jakiekolwiek zmiany programu. 

Również szerokości!

pzdr,

Adam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej ! Miałem ten sam silnik "zrobiony"na 140 KM Pomiędzy 150 a 185 tyś km nie miałem żadnych problemów a auto było o niebo żwawsze i szybsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności