Skocz do zawartości
KLICHO

Tylne mocowanie wahacza - zwykły vs 3.6

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiem już założone od Meyle HD :) Przy dużych prędkościach auto prowadzi się dużo pewniej jest mniej efektu bujania czy lekkiego zarzucania :) Polecam koszt może 30 zł drożej od zwykłych a prowadzenie i stabilność dużo większa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę u siebie TRW lub Febi od Audi TT.... jedynie 8zł droższe niż od Passata..  sztuka 92-93 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj pozadniejsze TRW jakoscia nie zachwyca. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porządniejsza to LEMFÖRDER ale kosz 158zł za sztukę

pozostale firmy w zakresie 90-94zł

W poprzednim aucie używałem części TRW i Meyle HD i na porównywalnym poziomie

a podaj numer katalogowy Meyle HD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meyle hd 

ARTYKUŁ №: 100 610 0028 Producenci: MEYLE

Ja uzywalem te z audi TT oe numer 8J0199231

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest HD tylko "zwykla" czesc Meyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie. Ale jak mialem trw wreku guma jakoscia nie powalala. O febi nie wypowiem sie bo nie mialem w reku. Wybralem Meyla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seryjna kontra z Audi TT RS

IMG_20181117_112716.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, rosol napisał:

Seryjna kontra z Audi TT RS

IMG_20181117_112716.jpg

Pod jakim numerem szukać takiej gumy? Zainwestuję w takie jak moje się zużyją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Febi FEB34839

TRW JBU185

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłeś :) ? Bo czuć naprawdę róznice dla mnie jak by dali samochód z inną charakterystyką zawieszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jop zalozylem.... Roznica jest ale spowodowana wywaleniem zuzytych ?

Czy jest roznica miedzy nowa od Passata a z TT ciezko powiedziec... musialbym zalozyc nowa od naszrgo pojezdzic i zalozyc z TT.... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sensie ja nie miałem wybitych ani zmęczonych . Ale wymieniłem jak od razu robiłem inne rzeczy jak głowica sworznie itp. I naprawde odczucie mam takie że stał się przyjemniejszy w prowadzeniu + sztywniejszy jest nieco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Właśnie przymierzam się do zmiany wspornika w b7. Nie ma żadnych problemów z montażem tej z Audi ? Patrząc na zdjęciu na wewnętrzny otwór tulei widać że w Audi jest sześciokąt natomiast w Pasacie jest w poziomie poszerzony. Trochę mnie to zastanawia czy wszystko jest P&P czy trzeba tą z Audi trochę  "dopasować"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, lechu_jr napisał:

Cześć

Właśnie przymierzam się do zmiany wspornika w b7. Nie ma żadnych problemów z montażem tej z Audi ? Patrząc na zdjęciu na wewnętrzny otwór tulei widać że w Audi jest sześciokąt natomiast w Pasacie jest w poziomie poszerzony. Trochę mnie to zastanawia czy wszystko jest P&P czy trzeba tą z Audi trochę  "dopasować"?

wszystko jest ok. 

P&P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po montażu tulei u siebie. I było ciężko. Bez szlifowania tych poszerzeń by się nie udało. No chyba że wyjąłbym wahacz i na prasę. A tak to sama plusy jeśli chodzi o prowadzenie. Auto zdecydowanie lepiej trzyma się obranej linii i jest bardziej zwarte w zakrętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakich poszerzen? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.09.2019 o 20:49, rosol napisał:

Jakich poszerzen? 

W fabrycznej tulei są miejsca na te poszerzenia. Chodzi mi o te wycięcia na górze i dole.

234342.thumb400.jpg

A w tulejach z TT nie ma tego elementu, otwór jest 6-kątny. No i musiałem w wahaczu przyszlifować właśnie te wystające poszerzenia żeby zamontować nowe tuleje. Bez tego nie chciały za chiny wejść. Pewnie najlepiej było by zainwestować w takie, a nie przerabiać wahacz. https://sklep.carstuff.pl/hard-race-vw-passat-06-14-b6b7-twarde-tuleje-zawieszenia-7625-p-54151.html No ale cena. 764zł za 2 tuleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jankus mi tam wlazlo dobrze przy montazu... Nic nie trzeba bylo rzezbic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności