KrisG_6 Zgłoś #1 Napisano 21 Września 2018 Cześć, mam prośbę, czy mógłby ktoś spojrzeć na logi mojego passka? Problem jest taki, że turbina kręci tylko do 3,1 tyś, a później następuje typowy notlauf. Turbo było regenerowane, wymienine n75, oraz przewody podciśnienia i wąż IC, ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie jeszcze szukać przyczyny? http://vaglogi.pl/log-011_008_418088.html http://vaglogi.pl/log-011_YYKsqUq.html http://vaglogi.pl/log-011_008_PS4fF.html i do tego znalazło dwa błędy: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent. Będę wdzięczny za każdą podpowiedz, bo już troche czasu z tym tematem walcze.. Dzieki! Pozdro :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2018 (edytowane) Sprawdź jeszcze raz. N75 czy na pewno sprawny albo czy dobrze jest podłączony.( http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575) Drugi błąd wskazuje że problem jest z światłami stopu albo z samym stycznikiem pod pedałem hamulca on też może mieć wpływ na przyspieszanie http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00741 Tu jest opis sprawdzenia stycznika pedału hamulca, jak nie znasz a ang to ci przetlumacze Edytowane 21 Września 2018 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisG_6 Zgłoś #3 Napisano 22 Września 2018 Dzięki! z ang dam rade jak tylko pogoda jutro pozwoli, sprawdzę ten n75 i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach