Jump to content
Sign in to follow this  
slawek83

1.9 tdi Ahu Problem z moc/logi

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1999

    Witam mam problem z Passat b5 '99 1.9tdi 90pk turbo bez zmiennej geometrii.
    Otóz brak mocy tryb awaryjny po 120km/h.
    Sprawdzone wszystkie węze , wymienione węzyki od zaworu N75,wymieniony zawor N75 nowy Piereburg, filtr paliwa wymieniony,wydech bez kata, Turbina przy starcie ciagnie dopiero pozniej od okolo 2,3 tys obr.na kazdym biegu, przepływke odpinałem i jeszcze gorzej jedzie. Na logach widac ze przepływka i turbo ma Niedoładowanie tak odczytałem jako lajk bo nie mam wiedzy o logach. Prosze tylko o konkretne odpowiedzi jak ktos miał taka usterke
    Podaje logi dynamiczne z vagcom grupy 03,08,10,11
    http://vaglogi.pl/log-003_eMGZ5.html
    http://vaglogi.pl/log-011_2djrm.html
    http://vaglogi.pl/log-008_pFkFYZ9.html
    http://vaglogi.pl/log-010_R68P05.html
    Miałem ostatnio błąd w vagcom
    17958 - Charge Pressure: Control Deviation
    P1550 - 35-10 - - - Intermittent
    Na moje tłumaczenie jakieś problem z kontrolą ciśnienia doładowania...juz niewiem gdzie szukac

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1999

    te forum juz widze umiera....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1998

    Nie umiera sekcja mój passat, a wiele wiedzy można znaleźć w internecie, chwila googlowania. EGR stoi, masz chipa wgranego? EGR zaślepiony? Jeżeli nie to odepnij rurkę od EGR, zaślep ją żeby do vacu syfu nie zaciągnęło i sprawdź wtedy.  Szczelny dolot na pewno masz?

    @slawek83Brakuję 0,4b doładowania, gdzieś musi być nieszczelność bo przecież to nie wyparowało, słychać syczenie jak jeździsz? Wyczyść też profilaktycznie przepływk. 

    Edited by Aleosuza

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1999

    egr zaslepiony pare lat temu ,bez chipa. rury posprawdzane.. mysle o coolerze bo cos słuchac syczenie..musze znalesc czas zeby sprawdzic dokladnie ..z turbiny widzialem od dołu ze kapie tez...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy