auto85 Zgłoś #21 Napisano 20 Października 2018 Klocki doszly,w przyszlym tygodniu dzialam Zrobione. tloczek normalnie mozna cofnac bez komputera leciutko sie cofal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #22 Napisano 27 Października 2018 Wyszlo to calkiem calkiem,klocki jeszcze zrobia swoje :-) Jestem ciekawy czy nowe klocki ogarnely by te tarcze bez toczenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel2017 Zgłoś #23 Napisano 28 Października 2018 Dzięki za relację. Myślę, że kalibracja hamulca postojowego ("ręcznego") by się przydała. Jest taka opcja w VCDS Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #24 Napisano 29 Listopada 2018 klocki mozna wymienic bez komputera tloczki cofaja sie lekko same sie pozniej kalibruja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #25 Napisano 30 Listopada 2018 Aż tyle się jednak nie cofną, aby zniwelować różnicę między nowym i zużytym zestawem. A na siłę wpychając tłoczek, możemy uszkodzić mechanizm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #26 Napisano 1 Grudnia 2018 Ja wymienialem calosc,klocki tarcze i bez problemu moglem cofnac tloczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #27 Napisano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Dokladnie tloczek cofa sie lekko, a dodatkowo mozna zdjac silniczek ( sekunda roboty) i tloczek cofasz do konca palcami :). VCDS nie jest potrzebny, Edytowane 2 Grudnia 2018 przez dirve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #28 Napisano 3 Grudnia 2018 Aż nie wierzyłem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bari88pl Zgłoś #29 Napisano 23 Grudnia 2018 Coś dokładniej możecie napisać odnośnie wymiany klocków przy pomocy komputera vcds/obd11? Jak dokładnie wygląda taka procedura? Bo różni się zapewne od tego co było w B6/7? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HTN Zgłoś #30 Napisano 1 Stycznia 2019 Procedura jest identyczna. Trzeba tylko popatrzeć gdzie w Twoim VCDS jest cofanie tłoczków. Jedne mają w module ABS inne w innym miejscu. Jak wygląda procedura, znajdziesz na YouTube. Nic skomplikowanego. Trzeba tylko znaleźć gdzie kliknąć włączenie serwisu okładzin tylnych i gdzie ja zakończyć. Kilka prostych kliknięć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KimeX Zgłoś #31 Napisano 29 Stycznia 2020 tak tez mozna bez kompa klocki.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamskam Zgłoś #32 Napisano 1 Marca 2021 (edytowane) Witajcie, przymierzam się do zakupu klocków przód tył, czy po takim czasie, może ktoś się już wypowiedzieć co do jakości ATE, TRW, FERODO ? Z pasujących do mojego modelu wytypowałem modele: Przód: ATE 13046027852 TRW GDB 1956 FERODO 4433 Tył: ATE 130460072942 13.0460-7294.2 TRW GDB 1957 FERODO FDB4434 Czy ktoś miał doświadczenie z TRW albo ATE z listy powyżej? Bo nie wiem które wybrać, fabrycznie są TRW, ale oryginalne są nieco inne niż AfterMarket TRW, bardziej przypominają ATE. Jednak szkoda wydać 450 zł na oryginalne klocki, ATE można kupić za 250, a TRW za 170 zł. Z góry dziękuję za porady. Edytowane 2 Maja 2021 przez kamskam dodanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike- Zgłoś #33 Napisano 1 Marca 2021 (edytowane) Sam ostatnio stałem przed podobnym wyborem i wszystko , tarcze i klocki kupiłem z ATE. Zbyt wcześnie by się wypowiedzieć , ale zawsze byłem z tej firmy zadowolony Edytowane 2 Marca 2021 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamskam Zgłoś #34 Napisano 29 Maja 2021 Uważajcie bo możecie się ździwić po zamontowaniu klocków. Tarcza od zewnątrz wydawała się ok. Ale wewnątrz miałem w stanie kiepskim i z wysokich prędkości na autostradzie dudniło. Do 80-90 km/h było ok. Dwa razy ta sama robota plus kupowanie nowych tarcz i klocków. Nalot 45 000 km. A dla ciekawostki pomiar bicia bocznego tarcz tył ATE. Wyszło 0.02 więc bardzo dobrze. I taka rada nie zapomnijcie odłączyć czujników ABS(ESP) przed próbą wyjęcia zacisku z klocków. 20210529_211011.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
esprit Zgłoś #35 Napisano 17 Czerwca 2021 W dniu 28.10.2018 o 08:32, Majkel2017 napisał: Myślę, że kalibracja hamulca postojowego ("ręcznego") by się przydała. Jest taka opcja w VCDS A gdzie tego szukać ? w moim aucie nie ma modułu 53 -Parking brake, wszystko chyba jest w 03 -ABS, chyba bo nie można wejść w ABS, żąda hasła i żadne nie pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #36 Napisano 1 Listopada 2021 Ma ktoś może listę narzędzi potrzebnych do wymiany klocków tył? Jaka tam idzie śruba od zacisku? Jaka od silniczka bo będę go odkręcał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubi14 Zgłoś #37 Napisano 1 Listopada 2021 zacisk od jarzma to jest hex 6 7 lub 8 już nie pamiętam, silniczka nie ściągałem bo cofałem VCDS'em ale podstawowy zestaw HEX'ów TORX'ów kluczy nasadowych i płaskich plus śrubokręt płaski, młotek i dobry druciak Ci wystarczą. Nie ma tam kosmicznych śrub ani nietypowych rozmiarów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #38 Napisano 1 Listopada 2021 Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach