Karol.. Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2018 Witam, Jestem posiadaczem VW passata b8, (nie powiem że szczęśliwym ale o tym za chwilę). Mój passerati ma 35tys przebiegu ma dwa lata i 3 tygodnie. Ostatnio usłyszałem niepokojące dźwięki ze skrzyni dsg podczas zmiany biegu z 3 na 4, zostawiłem auto w serwisie i okazało się że sprzęgło jest do wymiany. Problem w tym że gwarancja na auto skończyła się 3 tyg temu i dostałem odpowiedź z serwisu że naprawa nie może zostać naprawiona w ramach gwarancji oraz dostałem informację że to część eksploatacyjna i że nie ma szans że to wada fabryczna. W mojej opinii auto mające tak mały przebieg nie powinno się kwalifikować do wymiany sprzęgła w ramach zużycia, sprzęgła powinny wytrzymywać ok. 150tyś km, co ciekawe olej w skrzyni wymienia się co 60tys, czyli według serwisu 2x częściej będę wymieniał sprzęgło niż olej, to chyba chore.. odnośnie części eksploatacyjnych to nie zdążyłem klocków i tarczy wymienić bo się jeszcze nie zużyły... To nie pierwsza moja przygoda z wadą fabryczną ponieważ przy przebiegu 15 tys została wymieniona turbina. Macie jakieś doświadczenia z takimi sprawami, co można z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2018 Odnośnie sprzęgieł. Też słyszałem i czułem niepokojące działanie skrzyni. Samochód ten sam. 2 tygodnie przed końcem gwarancji serwis stwierdził, że konieczna jest wymiana zespołu sprzęgieł (przebieg ok 60tys). Zrobili to na gwarancji. Męcz mailami głównego producenta VW Polska, napisz też do głównej siedziby danego serwisu. Jest jeszcze coś takiego jak dobra wola producenta i ewentualnie możesz zapłacić za robociznę. Walcz, męcz ich, nie poddawaj się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol.. Zgłoś #3 Napisano 12 Września 2018 dzięki za odpowiedź, właśnie taki mam zamiar męczyć ich i się nie poddawać:) zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2018 A "najlepsze" jest to, że jeżeli jest to "część eksploatacyjna" to nawet naprawa gwarancyjna (gdyby jeszcze była) tego nie obejmuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2018 W tej skrzyni nie wymienia sie oleju, to suche dsg, niestety niezbyt trwale dlatego firma sie wycofuje z tej skrzyni od pewnego czasu. Jest szansa ze cos zalatwisz ale ze wzgledu na afere dieselgate musza oszczedzac wszedzie gdzie sie da. Pisz do importera i do vw w Niemczech, ja jak mialem dawno temu problem to dopiero interwencja tam przyniosla efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #6 Napisano 12 Września 2018 szok, widzę że chore to co tu się dzieje. ja mam grzechotanie sprzęgięł...ale serwis nie widzi podstaw do ich wymiany...mimo źe w żadnym innym aucie tego samego typu tego nie słychać...szajs.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol.. Zgłoś #7 Napisano 18 Września 2018 Dostałem odpowiedź od serwisu, VW pokryje 100% części i 75% robocizny, dla mnie to jest ok, i przystałem na takie warunki. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perconti Zgłoś #8 Napisano 25 Września 2018 Karol, napisz na jakich ustawieniach skrzyni jeździłeś najczęściej. Na normal, eco czy sport? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #9 Napisano 20 Lutego 2019 Czy oprocz dzwiekow byly jeszcze jakies inne dziwne objawy pracy skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordjoker Zgłoś #10 Napisano 24 Lutego 2019 Dnia 12.09.2018 o 15:39, Karol.. napisał: Witam, Jestem posiadaczem VW passata b8, (nie powiem że szczęśliwym ale o tym za chwilę). Mój passerati ma 35tys przebiegu ma dwa lata i 3 tygodnie. Ostatnio usłyszałem niepokojące dźwięki ze skrzyni dsg podczas zmiany biegu z 3 na 4, zostawiłem auto w serwisie i okazało się że sprzęgło jest do wymiany. Problem w tym że gwarancja na auto skończyła się 3 tyg temu i dostałem odpowiedź z serwisu że naprawa nie może zostać naprawiona w ramach gwarancji oraz dostałem informację że to część eksploatacyjna i że nie ma szans że to wada fabryczna. W mojej opinii auto mające tak mały przebieg nie powinno się kwalifikować do wymiany sprzęgła w ramach zużycia, sprzęgła powinny wytrzymywać ok. 150tyś km, co ciekawe olej w skrzyni wymienia się co 60tys, czyli według serwisu 2x częściej będę wymieniał sprzęgło niż olej, to chyba chore.. odnośnie części eksploatacyjnych to nie zdążyłem klocków i tarczy wymienić bo się jeszcze nie zużyły... To nie pierwsza moja przygoda z wadą fabryczną ponieważ przy przebiegu 15 tys została wymieniona turbina. Macie jakieś doświadczenia z takimi sprawami, co można z tym zrobić? Jaki koszt takiej wymiany sprzęgieł jeśli można wiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #11 Napisano 19 Kwietnia 2019 Również jestem zainteresowany kosztami wymiany sprzęgieł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #12 Napisano 21 Kwietnia 2019 2 000 albo 2200 powiedział mi niezależny zakład rok temu za zestaw sprzęgieł do DSG 7 DQ200. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #13 Napisano 21 Kwietnia 2019 Cena moze tez byc inna w zależności od wersji silnikowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach