jihad Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2018 (edytowane) Ale się narobiło. Próbowałem uruchomić klapę gaszącą i efekt jest taki: 5 Faults Found: 9 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent 7 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent 0 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 5 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - 6 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground P3010 - 35-10 - - - Intermittent Błędy powracają natychmiast po skasowaniu. Wygląda, że to wszystko ma wspólne zasilanie, ale przejrzałem chyba wszystkie bezpieczniki wzrokowo i nic, a ciekawostka jest dodatkowo taka, że w zasadzie nie mam żadnych bezpieczników określanych jak "elektronika silnika". Nie ma 29, 32,34. Jest tylko mały 12 i jest OK. 2 małe bezpieczniki w obudowie sterownika też OK. Poza zabawą podciśnieniami wykonałem pomiar na wtyczce zaworu klapy gaszącej. Niestety miernik miał założone końcówki na pomiar prądu i wydaje się, że mogłem zrobić zwarcie. Koniec końców podejrzany był martwy zawór N239, wsiadłem w auto przejechać się na szrot, a tu tryb awaryjny. What the fuck? Edytowane 11 Września 2018 przez jihad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2018 Problem rozwiązany. Znalazłem jeszcze jeden bezpiecznik, którego wcześniej nie widziałem. Wartość 15A, w skrzynce sterownika silnika, schowany za przekaźnikiem 219. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach