Bula Zgłoś #1 Napisano 8 Września 2018 (edytowane) Witam,w moim cc 2.0tdicr w czasie przyspieszania z obrotow okolo1000 wystepuja duze drgania w calej kabinie auta.Wymieniono wszystkie poduchy silnika i skrzyni.Wyczyscilem EGR,przeprowadzono adaptacje egr i turbo.Serwis Vw twierdzi ze tak juz jest z tymi autami.Jak dla mnie to brak mu mocy w przedziale 1000-2000.Powyzej tych obrotow wszystko jest ok,silnik pracuje cicho i rowno.Dolaczam logi.W starszym passacie z 2.0 tdi pd nie ma takiego braku mocy jak jest w moim .Czy ktos z was mial cos podobnego?lub podejrzewa co moze byc przyczyna? LOG-01-IDE00188_&11 (1).CSV Edytowane 8 Września 2018 przez Bula Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal821 Zgłoś #2 Napisano 8 Września 2018 Witam. Czy dowiedziałeś się może co jest przyczyną tych drgań? Mam te same objawy. Wymieniłem dwumasę egr przepływomierz i zastanawiam się nad turbiną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bula Zgłoś #3 Napisano 9 Września 2018 Wlasnie szukam odpowiedzi,według serwisu wszystko jest ok,turbo,wtryski,nowa dwumasa,opony i przeguby a nawet ustawilem od nowa cala geometrie zawieszenia.Nic nawet triche drgania nie ustaly.Myslalem moze ze to rura wydechowa,ale i to bledny trop.Chyba podjade teoche go podkrecic i ustawic tak by turbo wczesniej zaczynalo ladowac.Moim zdaniem to brak mu mocy miedzy 1000a2000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbo11 Zgłoś #4 Napisano 9 Września 2018 jakie dałes poduszki orginalne,bo jak nie to kup lepiej orginalne używane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bula Zgłoś #5 Napisano 9 Września 2018 tak,cale zawieszenie silnika jest nowe vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach