gstroy Zgłoś #1 Napisano 31 Sierpnia 2018 Witam, czy w Passacie B8 da się opuścić zagłówki w przednich fotelach do samego oparcia? Tak, żeby nie było żadnej szczeliny? Jeśli nie, to jaką macie najmniejszą szczelinę między górą oparcia a zagłówkiem? W moim jest szczelina na dwa palce. Mam zagłówki z regulacją poziomą. Będę wdzięczny za informacje. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2018 Nie da się. Moja dziewczyna ma 172cm wzrostu dotyka głową dołu zagłówka w najniższej pozycji = nie da się pod nią ustawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaciu Zgłoś #3 Napisano 3 Września 2019 (edytowane) Oczywiście że się da. Delikatnie odciągnąć materiał dookoła klipsów i tam są 2 zapadki po naciśnięciu których zagłówek schodzi do samego dołu Edytowane 3 Września 2019 przez blaciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #4 Napisano 3 Września 2019 haha dzięki rzeczywiście się da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arken Zgłoś #5 Napisano 22 Kwietnia 2021 Czy dotyczy to również zagłówków w fotelach ErgoComfort w wersji Elegance po lifcie? Próbowałem w salonie bawić się w obniżenie zagłówka (naciskałem z jednej strony przycisk pod zaślepką) - wyjeżdżał mi do góry, ale przy zjeżdżaniu w dół i tak zostawała luka. Czy robię coś nie tak i przy obniżaniu jeszcze trzeba coś nacisnąć? Oczywiście regulacja na samym zagłówku również wykonana max w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gstroy Zgłoś #6 Napisano 22 Kwietnia 2021 Ja mam wersję kombi Comfortline z fotelami ErgoComfort i u mnie nie da się opuścić zagłówków przednich foteli do samego oparcia. Żadne wciskanie zapadek nie pomaga, jak piszą koledzy powyżej. No chyba, że robię coś nie tak. Ale spędziłem przy tym kiedyś sporo czasu i nic. Ale wziąłem się na sposób i wypełniłem wycięcie w prętach zagłówków, na których zatrzymuje się opuszczanie. Teraz mogę je dowolnie przesuwać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arken Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2021 Znalazłem teraz taki filmik: W taki sposób nie próbowałem - spróbuję jeszcze raz przy najbliższej okazji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 5 Października 2021 W najnowszych https://youtu.be/3RlLDocBQKg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arken Zgłoś #9 Napisano 2 Grudnia 2021 @Nuttie sprawdzałeś to osobiście? Instrukcja w przypadku Passata wspomina o naciśnięciu przycisków przy obu prętach (jak na filmiku, który umieszczałem). Ten sposób, który wrzuciłeś jest wymieniony w instrukcji Tiguana. Na swojego Passata jeszcze czekam, ale próbowałem na podobnych zagłówkach w Touaregu - udało mi się je nieco obniżyć przyciskając wypustki pod plastikami przy obu prętach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arken Zgłoś #10 Napisano 22 Marca 2023 W temacie obniżania zagłówków, to wygląda na to, że po liftingu nie ma opcji obniżenia zagłówka do samego dołu (w przeciwieństwie do przedlifta). Próbowałem różnych patentów z filmików, ale żaden nie dziala. Na prawym pręcie nie ma przycisku zwalniającego blokadę - jest też inne nacięcie i jest ono umieszczone z tyłu, a nie z boku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JanekM Zgłoś #11 Napisano 2 Sierpnia 2023 (edytowane) Stary temat, ale jednak jest rozwiązanie. U mnie też na prawym pręcie nie ma przycisku zwalniającego blokadę: Trzeba wyciągnąć to prawe gniazdo z fotela (zdecydowanym ruchem do góry - wychodzi bez problemu) Gniazdo ma taką "zawleczkę" z drutu, którą należy usunąć: Gniazdo bez zawleczki: Gniazdo bez zawleczki wkładamy w fotel: Teraz zagłówek daje się już opuszczać do samego dołu: Edytowane 2 Sierpnia 2023 przez JanekM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gstroy Zgłoś #12 Napisano 3 Sierpnia 2023 Niezłe Muszę spróbować. Ciekawe, skąd to się wzięło. Domyślam się, że blokada zagłówka może mieć związek z bezpieczeństwem w razie dachowania, żeby sam nie wypadł i nie narobił szkód. Ale dlaczego uparli się, żeby nie blokować go w najniższej pozycji, to już zagadka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach