Skocz do zawartości
Buba111

benzyna Remont silnika 2.0 alt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie odnośnie tlokow w alt 2.0 bo są trzy rodzaje po kodzie silnika i różnią się wielkością i nie mam pojęcia które kupić dokładnie

2. Co dokładnie potrzebuje do remontu całego silnika po za tym co wymienię 

Rozrząd, tloki, świece zapłonowe, uszczelka cała od głowicy, panewki, sprzęgło, dwumasa, olej, filtry, regeneracja rozrusznika, regeneracja alternatora, akumulator, cewki zapłonowe

Edytowane przez Buba111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie czemu chcesz remont robić ?silnik się uszkodził czy coś mu dolega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik sprawny ale chce dać mu drugie życie i go odmlodzic 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz co robić z pieniędzmi to ok bo jak dla mnie to nie jest to jakiś super silnik z Plymouth Hemi , a drugi taki możesz mieć za 1500zł.Ale Ok tak spytałem bo myślałem że coś mu dolega i dlatego remont .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2018 o 07:55, Adam5502 napisał:

Jak nie masz co robić z pieniędzmi to ok bo jak dla mnie to nie jest to jakiś super silnik z Plymouth Hemi , a drugi taki możesz mieć za 1500zł.Ale Ok tak spytałem bo myślałem że coś mu dolega i dlatego remont .

Nic mu nie dolega nawet nie pobiera oleju gdzie większość mówię że je olej ile wlezie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Buba111 napisał:

Nic mu nie dolega nawet nie pobiera oleju gdzie większość mówię że je olej ile wlezie 

To nie ruszaj go.

Zawieszeniu też dajesz nowe życie kiedy nie ma luzów, nie stuka, auto jedzie prosto? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko nowe zawieszenie już jest nowe z tarczami i klockami 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wyremontuj silnik, pomaluj budę na nowo i ciesz się autem parę lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu. Silnik po remoncie będzie gorszy od starego sprawnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, AndrzejP4 napisał:

Bez sensu. Silnik po remoncie będzie gorszy od starego sprawnego.

Jak może być gorszy jak części te same co miał oryginały z aso 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a skąd weźmiesz oryginalne nadwymiarowe tłoki? nie pytam o robione obecnie mahle czy nurale.

Kto zrobi tak dokładny szlif jak fabryka, uwzględniając wszystkie naprężenia powstające przy dokręcaniu głowicy

 

No chyba że mają zostać stare tłoki, ale wtedy to nie będzie remont...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z taką wiedzą to ten remont zrobi większą szkodę.

Jak nie bierze oleju i ma kompresje to po cholerę cokolwiek robić i pchać się w koszty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności