Skocz do zawartości
marian1988

Problem z mocą wtryski rozrząd a może...?BMR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mój problem jest trochę nietypowy dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem paska 2.0 TDI BMR 170 koni zrobiony chip na 200 DPF i EGR OFF. Gdy kupiłem auto reagowało na najmniejsze muśniecie pedału gazu miało super odejście. Kiedyś podłączyłem vag i zobaczyłem że wywala mi błąd drugi wtryskiwacz wartość powyżej zakresu regulacji sprawdź okablowanie. Co prawda z autem nic się nie działo, ale że jechałem w długą drogę zaprowadziłem auto do mechanika w celu sprawdzenia okablowania. I tu niespodzianka mechanik zamiast popatrzeć na styki i kable wyregulował wtryskiwacz bo rzekomo pierwszy był wyregulowany inaczej niż trzy pozostałe, podejrzewam, że przestawił mi również rozrząd. I zaczął się cyrk, odebrałem auto od mechanika pojechałem w drogę, auto nie miało mocy przy przy 2,5 - 3 tys obrotów i wciśnięciu gazu w podłogę auto nie miało mocy, rozpędzało się powoli i przy tym spalanie auto paliło 9 litrów w trasie i w żaden sposób nie dało się tego zmienić. Po dojechaniu na miejsce i kilkudniowym postoju samochód miał problem z odpaleniem, kręcił ze trzy minuty aż w końcu zapalił. Nadal występował problem z mocą, po powrocie do domu pojechałem na reklamację, mechanik stwierdził że wszystkiemu winny jest filtr paliwa i wymienił go co oczywiście nic nie dało. Zacząłem sam grzebać przy aucie i odkryłem że w skutek regulacji którą wykonał mechanik pękł drugi wtryskiwacz (rozpiął się ). Wymieniłem wtryskiwacz na nowy oraz wszystkie uszczelniacze na wszystkich wtryskach oraz śruby regulujące. Po tej operacji spalanie praktycznie wróciło do normy w drodze gdy tylko wjadę w korek spalanie szybuje w górę wskazówka dosłownie przesuwa się w oczach auto nadal nie ma siły przy wciśnięciu gazu jak gdyby nie było turbiny. Aby rozpędzić auto silnik mu się się bardzo wysilić i wyje, ostatnio zauważyłem że przy redukcji z 6 biegu na 5 i wciśnięciu gazu auto szarpnie tak jakby się krztusiło i zaczyna ciągnąć, przeraża mnie spalanie w korkach czy może być temu winny źle ustawiony rozrząd? Synchronizacja o ile pamiętam to około 1.80. Jestem z Warszawy i bardzo proszę o pomoc. 

Edytowane przez marian1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi na was naprawdę można liczyć.... 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiesz jaką miałeś wcześniej synchronizację ? Prawdopodobnie podczas chip tuningu ustawili Ci ją na minus, zrobili program i auto jeździło jak trzeba. Mechanik chciał wrócić do normy i "poprawił" ;) 

Jedź do tunera na weryfikacje.

 

Edytowane przez mariuszz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności