Skocz do zawartości
Bieniu

Volkswagen CC - 2.0 TSI 211KM DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad zmianą auta, obecnie jeżdżę passatem b7 2.0Tdi 170KM CR manualna. Podoba mi się CC, od zawsze jeździłem dislami jednak rocznie robię 10 - 15tys, dlatego rozważam przesiąść się na PB, czy jest czego bać się w tym silniku i jak te skrzynie, wiem że są z mokrym sprzęgłem i suchym ale nie wiem jak to rozpoznać, jaka skrzynia jest w tych cc i jak z ich awaryjnościa. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 2.0 TSI masz mokrą skrzynię. Dokładniej DQ250, o skrzynię bym się nie martwił. Jedyne co tak naprawdę dolega tym silnikom to wadliwe pierścienie. Wtedy pali około 1 litra oleju na 1000 km. Mam u siebie taki silnik już po remoncie i sobie chwalę. Nie bałbym się go. Jeśli kupisz auto z silnikiem ze zmienionymi pierścieniami i tłokami, to nie powinno być z nim żadnych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CC są od 2012r nie zdążyli nic poprawić w silniku? Bo Ty widzę masz auto z 2008r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie od kiedy poprawiali silniki. Ale wielce prawdopodobne że ten egzemplarz będzie bez wad. Ja ze swoimi doświadczeniami z tym silnikiem brałbym drugi raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno, dużo CC jest 4 osobowych, dużo zabawy jest ze zmianą na 5 osobowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabawy jest dużo, ale z przerejestrowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cc  juz nie maja tego typu problemu z poborem bo od 2011 juz wychodziły z poprawionymi pierscieniami ... Ogolnie z tym poborem to jest roznie ja mam z 2008 1.8 i przez 10tys wlalem niecaly litr ale tez turbo mi puszcza i czesc tego oleju ubywa przez turbine... Drogi serwis jest ogolnie tego silnika 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I rozrząd jak to na nowoczesny łańcuch przystało :) Należy sprawdzić, a najlepiej wymienić.

Dużo info masz tutaj:

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2018 o 09:33, sianko23 napisał:

Cc  juz nie maja tego typu problemu z poborem bo od 2011 juz wychodziły z poprawionymi pierscieniami ... Ogolnie z tym poborem to jest roznie ja mam z 2008 1.8 i przez 10tys wlalem niecaly litr ale tez turbo mi puszcza i czesc tego oleju ubywa przez turbine... Drogi serwis jest ogolnie tego silnika 

Odkopię żeby nie tworzyć nowych tematów.

Zastanawiam się nad vw cc (2012 r.) natrafiłem na znany w całym już chyba internecie post o silnikach tsi gdzie łopatologicznie wytłumaczyli nawet ze zdjęciami, które silniki chleją olej litrami itd. generalnie wychodziło na to, że 2.0 tsi z okrągłą obudową rozrządu i obudową filtra powietrza w kształcie litery "L" to najgorszy motor. Natomiast przeglądając ogłoszenia vw cc po 2012 roku pod maską są dokładnie tak wyglądające jednostki co mnie mocno niepokoi. Czy faktycznie po 2011 roku te 2.0 tsi są już w miarę ok i nie bać się "wyglądu" ? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniki 2.0TSI czyli CCZA 200KM i CCZB 211KM nie maja problemu olejowego...

W VW jedynie 1.8TSI CDAA w latach 2010-2012 byl problemowy. 

Przy mocniejszym traktowaniu silnik z turbina moze spalic do litra na 12-15tys.km

Prosze tego nie laczyc z probleme olejowym..... 

Edytowane przez rosol
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.

 

Tak wiem, miałem 4 lata temu a4 b5 1.8T i spalała 1-1.5 litra na 10 tysięcy (jeżdżę dosyć agresywnie).

Edytowane przez cake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności