Skocz do zawartości
mshk

Passat b5 fl AVF ciężko odpala .

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od kilku dni mam problem z porannym odpaleniem auta, podczas uruchomienia strasznie telepie silnikiem i gaśnie, wyrażenie jakby nie pracował na wszystkich cylindrach. Gdy już zapali to jest wszystko ok do kolejnego rozruchu porannego po nocy . Dodam że vag nie pokazuje żadnych błędów, nie wiem gdzie szukać przyczyny jak pisałem problem występuje tylko po nocy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego zobacz jak świece wyglądają może czas wymienić?dobrze by było zobaczyć czy paliwo się nie cofa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej bym obstawiał paliwo, bo bywa że normalnie odpali, ale to sporadyczne przypadki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano auto wogole nie odpaliło, sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik od pompy i są ok. Natomiast po 3 godzinach od próby pierwszego uruchomienia auto odpaliło ale bardzo ciężko i pracowało jakby na 2- 3 cylindrach i na desce pojawił się check einge migajacy,ewidentnie mieszanka nie była przepalana bo strasznie śmierdziało benzyną. Czy może to być wina cewki zapłonowej?przewody i świece były wymieniane rok temu. Jeszcze dziś sprawdzę błędy w vagu jak wrócę do domu. Miał ktoś z was taki problem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Świeży nabytek passat b5 fl  130 km AVF ciężko odpala - kręci długo  czy na zimnym czy na ciepłym . Pompa vacum wymieniona , czujnik temperatury przy silniku też. Mechanik podpiął komputer i  pokazuje jeden błąd - czujnik temperatury i poziomu oleju. Jest prawdopodobne by przez ten czujnik słabo odpalał. Mechanik mówi ,że to nie to.  Sprawdził też komputem wtryski i 3 zapodają prawie idealnie ok 0,  natomiast jeden już jest coś blisko granicznej normy... ale niby też w miarę. Wtryski regenerowane w dobrym zakładzie ok 1 rok temu.  Może w tym wtrysku oring jakiś padł????  Może przez jeden orig słabo palić ? Auto zarówno na zimnym i na ciepłym jakby "przebiera " coraz szybciej i szybciej aż w końcu zapala. Trzeba kilka razy kręcić nawet coś ok 8 sekund. Pomoże ktoś? Mogę wymienić oringi tylko w tym jednym ? Czy koniecznie we wszystkich?

Pozdrawiam.

Edytowane przez konger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wyjęcia wtryskiwacze i sprawdzenie gniazd . Jak już bardzo są wyrobione to i nowe oringi nie pomogą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że problem jest z głowicą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to sobie chłopie kupiłeś, wiedziałes o tym problemie w chwili zakupu? Tak czy siak czeka Cie pewnie niemały wydatek, samo sprawdzenie pompek na Vagu to za mało, należałoby je wyjąc i dac do sprawdzenie na specjalistycznym stanowisku.W najlepszym wypadku gniazda pompowtryskiwaczy do tulejowania i nowe oringi, nie wiadomo jeszcze w jakim stanie pompki. Ogolnie temat do ogarnięcia, ale po kieszeni Cie uderzy..Jaki przelot ma ten Passat?

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgaduję że na liczniku góra 300 tyś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie 500000 nie kręcony. Wtryski regenerowane jakoś ok rok temu. Dajcie info jaki zestaw dobrych  oringów kupić - numery -ew linki (nie wiem czy do każdego silnika takie same?- silnik AVF 130 KM, by dobre były. Może ktoś kojarzy czy są ewentualnie nadwymiarowe gdyby się okazało ,że gniazda styrane ale nie padaka...

Edytowane przez konger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gniazda na pewno będą mocno wyrobione .Miałem taki sam problem .Nowe orginalne uszczelnienia nie pomogły ,Zastosowałem nadwymiarowe oringi robione na zamówienie i do dziś odpala bez problemu.Napewno tańsza wersja niż Naprawa gniazd za 800zl + uszczelka + robocizna.

 

Info Priv.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki wyjęte Zdjęcia na szybko trochę chaotyczne, ale chyba wszystkie w miarę podobne..Jest sens próbować z tymi nadwymiarowymi gumkami po delikatnym starciu ostrych krawędzi?  Dzięki serdeczne kolego Pokonamwas za odzew

IMG_20190112_112338.jpg

IMG_20190112_112400.jpg

IMG_20190112_112401.jpg

IMG_20190112_112403.jpg

Edytowane przez konger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to normalne w tych głowicach.Wtrysk jest przykręcany z jednej strony i wyrabiają się rowki z jednej strony.

Tak jak mówiłem ostre krawędzie lekko wygładź papierem np. wodnym 800/1000

Nadwymiarowe uszczelnienia i będzie dobrze.

Miałem wiele podobnych głowic (oryginalne uszczelnienia już nie pomagały) Nadwymiarowe uszczelnienia i puki co 50 000 km przejechane i Niema problemów.

 

Jak będziesz montował pompowtryski od razu podoginaj piny w wtyczkach.Oraz Wyreguluj pompowtryski.

Dla pewności zamontuj też przezroczysty przewód paliwowy od filtra do silnika i powrót . Czy czasem nie idzie powietrze - To tak w ramach diagnostyki aby wykluczyć powietrze w Paliwie. 

 

Jak zamontujesz wszystko Zrób logi pompowtrysków kanał 13.18.23 

Edytowane przez Pokonamwas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności