Szczupaczek23 Zgłoś #1 Napisano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam. Jestem nowy na forum dlatego też od razu chciałbym się przywitać !!! Moim problemem jest czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się na rurze biegnącej z intercoolera do kolektora. Dodam że na desce rozdzielczej ani razu nie wyświetlił mi się CHECK ENGINE podczas tego błędu Podczas wolnego dodawania gazu w momencie zasysania turbiny (ok 2 - 2.5 tyś.obr) silnik przechodzi w tryb awaryjny, turbo zostaje odcięte. Dziwne ale jeżeli od samego startu zacznę bardzo agresywną, dynamiczną jazdę, turbo działa bez zarzutu do momentu jakiegoś wolniejszego wciśnięcia pedału gazu niż ,,do dechy" Pojechałem na diagnostykę komputerową oczywiście pokazało błąd czujnika ciśnienia doładowania. Kupiłem nowy oryginalny, wymieniłem. To samo... odcina turbinę. Podczas demontażu zauważyłem że czujnik jest wilgotny a w rurze gumowej było troszkę oleju. Macie jakiś pomysł ? . Edytowane 9 Sierpnia 2018 przez Szczupaczek23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczupaczek23 Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2018 Problem Rozwiązany. WINNY BYŁ ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA DOŁADOWANIA Po wymianie wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiaskozlowski Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2018 A jaki dokladnie mialed blad? Bo mi wyskakuje 009571 czujnik polozenia nastawnika cisnienia doladowania. Wyswietla mi sie co jakis czas spirala i check. Tylko problem jest w tym ze nic z autem sie nie dzieje. Jezdzi normalnie. Ale od czegos te bledy sie wyswietlaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczupaczek23 Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2018 Numeru błędu nie pamiętam a też nigdzie nie zapisałem. Na konsoli o dziwo żadna kontrolka mi się nie zapaliła, nawet check engine się nie palił. Błąd wywalał czujnik ciśnienia doładowania, znajdujący się tuż za intercoolerem. Przez zepsuty zawór regulacji ciśnienia odczyty z dwóch czujników nie były spójne z tad błąd. Jeszcze przytoczę taką uwagę i przestroga dla innych. Samochód pojechałem zdiagnozować do ASO VW w Pile(woj. Wielkopolskie) Panowie z ASO postawili diagnozę,, turbo posiada uszkodzenie mechaniczne'' turbina do wymiany, nie regeneruje się jej. Koszt w ASO 7.2tys. Ale dla mnie oczywiście promocja zrobią za 6tys. Nagi Al mnie dobre 3 minuty przez telefon żebym wyraził zgodę na wymianę turbo. Nie zgodziłem się. Postanowiłem że Wymienię turbo sam. Kupiłem zregenerowane, w czasie kiedy przesyłka z turbina była w drodze wziąłem się za wykrecabie turbo(miałem moje uszkodzone oddać w zamian za 500zl zniżki przy kupnie tej zregenerowane turbiny. Koszt wyniosły mnie 1400zl zamiast 1900. W trakcie wyciągania turbo zauważyłem że jeden z wezykow przy tymże regulatorze ciśnienia doładowania jest ulamany. Skleiłem i zamontowałem. Jak ręką odjoł, samochód odzyskał moc i nie przechodził w tryb awaryjny. Zawór już wymieniony na nowy. Jeszce trochę sobie powyklinalem na skurwysynow z ASO i odetchnelem z ulga że to jednak nie turbo. Pozdrawiam i odradzam ASO W PILE!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #5 Napisano 16 Września 2018 12 godzin temu, matiaskozlowski napisał: A jaki dokladnie mialed blad? Bo mi wyskakuje 009571 czujnik polozenia nastawnika cisnienia doladowania. Wyswietla mi sie co jakis czas spirala i check. Tylko problem jest w tym ze nic z autem sie nie dzieje. Jezdzi normalnie. Ale od czegos te bledy sie wyswietlaja https://forum.vw-passat.pl/topic/50254-błąd-2563-009571-regulator-ciśnienia-doładowania/?tab=comments#comment-1507883 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach