Skocz do zawartości
Sławol

Proszę o analizę logów 1.8T AWT

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    Witam. Proszę o pomoc w analizie logów, bo tracę cierpliwość do tego auta. 1.8T AWT, fabryczne 150kucy, nie dłubane. Jeszcze :) Ale właśnie. Raz bywa, że tyle może ich jest, za kilka dni jeździ jakby miał ze 90 km, a za kilka kolejnych dni część mocy powraca. Wymienione cewki (NGK), świece (NGK), N75 (ori), DV (SWAG), przepływka (BOSCH) - choć ona zawyża, ale pytanie czy to tak samo źle, jak zaniżanie przepływu? Miałem na podmianę trzymającą parametry, ale poprawy nie było żadnej.
    Układ dolotu szczelny, podciśnienie sukcesywnie wymieniam.
    Silnik pracuje równo.
    Auto mam od listopada. Od początku z takimi objawami.
    Od lutego LPG. Logi robione na PB. Na obu paliwach idzie tak samo.

    http://vaglogi.pl/log-002_033_I1o03D.html


    http://vaglogi.pl/log-003_020_Q1bagN.html


    http://vaglogi.pl/log-115_118_D0umpBu.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002
    Dnia 7.08.2018 o 10:45, Sławol napisał:

    choć ona zawyża, ale pytanie czy to tak samo źle, jak zaniżanie przepływu?

    Tak samo źle nie jest.Ale inaczej źle jest. Jak zaniza to auto jedzie na ubogiej. Jak zawyza to jest zalewane paliwem.

    Dnia 7.08.2018 o 10:45, Sławol napisał:

    Miałem na podmianę trzymającą parametry, ale poprawy nie było żadnej.

    Jesteś tego pewien że trzymała? Robiłeś logi?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    Tak tak, tylko na logach się opierałem.

    Wczoraj kupiłem i założyłem nową przepływkę BOSCHa, o identycznym numerze jak ta, która siedziała w aucie. Oto ponowione logi. Niestety widzę że na arkuszu nadpisało podwójnie wyniki, ze starą i nową, ale po datach można się połapać. Przynajmniej jest do porównania. Jakieś wnioski? Co może być przyczyną dość wysokich korekt?

    http://vaglogi.pl/log-002_033_v3mrk1.html

    na LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_1rNVHVn.html

    http://vaglogi.pl/log-003_020_d217B.html

    http://vaglogi.pl/log-115_118_h1v47.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    korekty rosną wmiare wzrostu obrotów. objaw charakterystyczny dla padajacej pompy paliwa. szkoda że poprzednie logi nie chodzą.
    Nowa przepływka i dalej trochę za wysoko... no chyba że silnik w idealnym stanie to może...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    Taką sugestię słyszałem, więc coś musi być na rzeczy. Zacznę od filtra paliwa, bo kto go tam wie czy jeszcze od nowości nie siedzi.

    Jeśli poprawy nie będzie to spróbuję podmienić nowy wkład pompy. Bo oryginalna używka może być taka sama jak nie gorsza, zawsze loteria.

    Ale teoretycznie, przy powiedzmy pełnej sprawności układu, na jakim poziomie powinny się kształtować korekty względem prędkości obrotowych?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    Idealnie to 0 (osiągalny raczej tylko w teorii). Do +-5 uznaje się za ok. Ale tak do 10 zwlaszcza przy szerokopasmowej to bym nie panikowal. 25 to max co potrafi skorygowac komputer

    Edytowane przez zwonko

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    Ok, piękne dzięki Panowie. Wiem co robić i jakie wyniki uznać za satysfakcjonujące. W miarę czasowych możliwości od poniedziałku zacznę działać :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    Jestem jeden w jednej osobie więc nie wiem czemu zwracasz się do mnie Panowie. Jakoś nie widzę żeby ktoś inny się wypowiadał. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    No fakt, wybacz. Z automatu założyłem, że na forum panuje spora chęć pomocy, ale słusznie zauważyłeś

    21 minut temu, zwonko napisał:

    nie widzę żeby ktoś inny się wypowiadał. 

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności